zondag 18 maart 2012

Meisje met bloem

Hallo allemaal. Hier ben ik met mijn tweede bijdrage van vandaag. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging, waar een kaart volgens een bepaalde sketch gemaakt moest worden. Het stempelafdrukje is van Sugar Nellie. Ik heb dit ingekleurd met copics. Het papier is van My Minds Eye, de swirls zijn van Joy en de bloemetjes van Wild Orchid Crafts. De vlinders zijn van Xenos en heb ik bewerkt met stickles. Het tekststempeltje heb ik bewerkt met gouden embossingpoeder en mijn heattool. Ik ben er van de felle kleuren de laatste tijd, maar dat komt zeker doordat de zon weer schijnt. Ik lees jullie berichtjes weer met veel plezier.



15 opmerkingen:

  1. Ja eigenlijk heb ik hem al bewonderd je kaart is prachtig we gaan lekker zo vind je ook niet? Maar hij is mooi gekleurd groet Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie gaan zeker lekker zo jeetje, het ene mooie kaartje na het andere. Ik kijk mijn ogen uit.
    liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, wat een mooie kaart is dit geworden zeg.Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer leuk .mooie rozen op je kaartje .je kaartje hier onder is ook leuk lekker vrolijk .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo die ziet er leuk uit.
    Leuke kleuren ook.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi zeg, prachtig papier, leuke vormen en de stempel vind ik ook top. Leuk dat je meedoet met de NKU en succes met de wedstrijd.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww wat een schitterend kaartje weer Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig kaartje! Ik ben ook maar volger geworden van je blog, dan kom ik wat makkelijker even bij je kijken.
    Bedankt voor jouw trouwe en leuke reacties trouwens.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig afdrukje, welke je zo mooi hebt ingekleurd! Prachtig ook die bloementoefjes!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,

    Wat een schatje heb je weer gemaakt. Leuke stempels. Je bent wel productief geweest van het weekend. Geweldig.

    lieve groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige vrolijke kaart . .mooie kleuren . Fijn dat je mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje en een sprekende kleurencombinatie!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Ziet er super uit!
    Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy