dinsdag 20 maart 2012

Merry Christmas

Gisterenavond heb ik weer gezellig met mijn moeder gefreubeld. Het is nog wat vroeg voor een kerstkaart, maar met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Christmas Challenges with sketches. Ik heb de kaart uitgewerkt volgens de opgegeven sketch. Het papier is van de action, verder heb ik een creatable van Marianne Design en een skeletblad gebruikt, De roosjes zijn van Wild Orchid Craft en de wite boekenmarkt. Het stempelafdrukje is ingekleurd met Derwentpotloden.



6 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is het weer zeg en ook prachtig gekleurd tot straks je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi. Wat een leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje en je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de kerstkaarten!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je met met de sketch gemaakt! Bedankt voor je deelnamen bij CCWS!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow this is so beautiful and luxurious! Great job Cindy!
    Thanks for joining in our sketch challenge at CCWS :)
    Lizy GDT X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje, Cindy! Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS. Hopelijk tot de volgende keer...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy