dinsdag 6 maart 2012

Ribbon Weaving

Ik heb vanochtend een kaart geplaatst met Ribbon Weaving. Op de één of andere manier lukt het mij niet om te emailen. Ik zit dit illegaal op mijn werk te doen, misschien is dat de reden......haha.

Voor degene die graag willen weten hoe dit in ze werk gaat is hier de link naar het youtubefilmpje waar ik het heb afgehaald. http://www.youtube.com/watch?v=U8GjkA8MUVs
Het ziet er veel moeilijker uit dan dat het is. Het is heel leuk om te doen en oefening baart kunst. Hebben jullie nog vragen, dan hoor ik het graag, dan probeer ik jullie verder op weg te helpen!
Fijne dag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal goed wijfie dan kunnen onze volgers ook kijken hoe ze het moeten doen.Echt lief van je dikke kus van je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het filmpje even gekeken dat ziet er leuk uit
    ga ik zeker proberen!
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy