maandag 26 maart 2012

Snoesje babykaart

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Marianne Design. De opdracht is om een babykaart te maken. Ik heb gekozen om er een randje bij te borduren.  Verder heb ik het nieuwe papier van Marianne Design gebruikt, een craftable voor de gele achtergrond. De blaadjes zijn ook van Marianne Design. Verder heb ik nog een lintje, kantje en charm gebruikt. De tekststempel is van Eline. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn nieuwe potloden van Faber Castell. Ik ben er superblij mee en ze kleuren geweldig! Ben weer benieuwd naar jullie reacties. 







13 opmerkingen:

  1. Deze is ook al zo leuk, heel mooi gemaakt en succes met de challenge.
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoesje van een babykaart meisje helemaal geweldig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer 2 schattige kaarten gemaakt!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy wat een prachtige babykaart met mooi borduurwerk.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Cindy, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je mee doet met de Challenge van MD.
    Succes!

    Groetjes Thea
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit,
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje en zo mooi geborduurd.Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een prachtige kaart weer .heb je ook wel eens met derwent gekleurd ???zou graag het verschil willen weten .


    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lieve kaart Cindy! En de kleuren zijn super, het borduurwerk is ook echt heel mooi geworden!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is heel erg leuk geworden Cindy. Leuk ook zo met dat kant aan de zijkant.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje erg mooi zo met het borduurwerkje er bij
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten zie ik weer , ik ben net volger nr 50 geworden ,ook ben ik even een klein rondje bij je gaan maken , ik kom zeker nog een keertje terug hoor, oh ja ik ben op jouw Blog gekomen via je Moeder wat een schat is dat , groetjes NEL en ook maar even aan je mams

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen aan de challenge

    Groetjes Nadia
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy