zaterdag 31 maart 2012

Spring maar achterop bij mij, spring maar op mijn fiets

Hallo allemaal en welkom nieuwe volgers. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Dutch Magnolia Lovers. Je moet een kaart maken volgens een bepaald kleurenschema. Ik heb gekozen voor de kleuren blauw, roze en beige. Daarnaast moest je een stempel gebruiken die ouder is dan één jaar. Ik heb  Tilda met haar fiets gebruikt. Het achtergrondpapier is van Forever Friends en van First Edition Paper (Boho chic) De tak is gemaakt met een nieuwe craftable van Marianne Design, vers van de pers. Het afdrukje is ingekleurd met Derwentpotloden. De vlinder is gemaakt met een doohickey van Magnolia. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. Tenslotte heb ik nog mijn parelpen gebruikt. Ik ben vandaag kaarten aan het maken bij mijn moedertje. We gaan lekker nog een paar uur door op deze troosteloze koude dag. Fijne dag allemaal!



14 opmerkingen:

  1. Hij is weer schattig hoor meisje en we gaan nog lekker verder vandaag liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Heel leuke stempel en mooi ingekleurd. Heel veel succes met de challenge.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is weer mooi gemaakt mooie pastel kleurtjes heb je gebruikt .

    en gelijk heb je met dat koude weer
    echt knutsel weer .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtige kaart.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk liedje is dat he en heel toepasselijk bij je mooie kaart! freubel ze:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,

    Ik spring graag een rondje achterop. Leuke kaart weer, ben benieuwd naar de volgende, het weekend is nog niet voorbij, dus er zal nog wel wat komen.
    Knutsel ze en goed weekend,

    liefs Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het weer een super leuke kaart. Veel plezier met je moeder het is inderdaad echt freubelweer!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Cindy, wat heb je veel nieuwe kaarten gemaakt in mijn vakantie. Heerlijk om ze allemaal even te bewonderen, ik heb er van genoten.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé wat leuk, ik heb net nog even de kaarten van je moeder bewonderd! Wat gezellig dat jullie samen kunnen knutselen......Wat een leuk kaartje en je bloemetjes zijn geweldig!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart hoor !
    Bedankt voor het meedoen !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy