zondag 4 maart 2012

Tilda in Zwart / Wit

Mijn moeder is gezellig een dagje met mijn broer op stap, dus heb ik even haar potloden "geleend". Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van alles met en over kleuren met derwents en prisma. De opdracht is om een kaart te maken alleen in de kleuren zwart en wit. Ik vond dit best moeilijk, maar ik vind dat ik het er wel aardig van afgebracht heb. Ik heb alleen een zwart en wit potlood gebruikt en voor de huid de kleuren 560 en 570 van Derwent. Het jurkje is gepaperpierced. Het achtergrondpapier is van Bo Bunny. Verder heb ik een nestabilitie van Spellbinders gebruikt die ik heb versierd met witte hotfixsteentjes. Verder nog wat frutsels, lint, knoopje, stickles en roosjeslint gebruikt. Ik ben zelf blij met het eindresultaat. Wat vinden jullie ervan?



9 opmerkingen:

  1. Heeeeeel knap gedaan, ik wilde er ook aan gaan beginnen maar zie toch af van deze challenge. Ik weet niet goed wat of ik hier mee aan moet, met dat zwart/wit maar die van jou is werkelijk een plaatje!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    dat heb je heel mooi gedaan best moeilijk allen zwart en wit .
    Maar hij ziet er super uit
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is goed gelukt je hebt je best gedaan Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel goed gedaan!! Zo knap om alleen zwart en wit te gebruiken!
    groetjes TInie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Tilda in het zwart, is een keer iets anders!
    Super kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het er zeker goed van af gebracht. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie stijlvolle kaart Cindy! goed gelukt hoor:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,

    Meestal is alleen zwart/ wit kijken niet goed, maar dit is geweldig. Knap werk, lijkt me echt lastig. Wel even wat anders dan mijn roze uitspatting.Ik hoop dat je in de prijzen valt, ik vind hem prachtig.
    Liefs Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy