zaterdag 3 maart 2012

Voorjaarskaart

Ik zie dat ik weer een aantal nieuwe volgers heb. Hartstikke leuk, welkom allemaal en ik hoop dat jullie van mijn kaarten kunnen genieten. Ik heb gisterenavond de hele avond aan deze kaart geborduurd en kort na middernacht was hij klaar. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Creaine.  De opdracht was om een kaart te maken met een patroon van Ann's Paper Art. Dit patroontje komt uit Hobbyjournaal 43. Het garen is van Joy en verder heb ik nog wat hotfixsteentjes gebruikt. Ben benieuwd naar jullie reacties!

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    prachtige kaarten heb je gemaakt, de zwart/witte en ja, de borduurkaarten zijn mij favoriet, Zo mooi allemaal!
    groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer hoor en pfffffff wat een werk!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je met deze mooie kaart meedoet aan de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en je andere kaartjes op je blog zijn ook schitterend.
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Zo wat een werk weer dat borduren goed hoor .
    ziet er weer vrolijk uit .
    fijn weekend verder .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Cindy!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op "Creaine Scrap en Borduurblog" en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart,en een leuk borduurtje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart, helemaal super. Leuk dat je meedoet aan de challenge.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart is het weer geworden Cindy. Veel succes met de challenge.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja lieve schat ondanks de spetterende avond met L A the Voices toch nog even een berichtje je kaart is prachtig het word een spannende challenge bij Creaine liefs je Moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. много крьсива и стилна

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy