maandag 26 maart 2012

Vrolijke Paasbeer

Ik heb gisteren nog wat kaarten gemaakt, maar het was gisterenavond al te donker om nog foto's te maken. Mijn eerste creatie is een geborduurde paaskaart. De randen zijn geborduurd met joygaren. Het borduurpatroon is van Chrissie. De paasbeer is van Me to You en verder heb ik nog wat plakbloemetjes en mijn parelpen gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Fadengrafik en de candy van EHI. Een echte paaskaart in pastelkleuren. Fijne avond!



10 opmerkingen:

  1. Een heel schattig en mooi kaartje. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super, leuke beer een echte paasbeer goed gedaan. groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really great eastercard.
    Thank your for joining the fadengrafik-challenge.
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How sweet the little bear and how beautiful your graphics thread.
    Thank you for your participation in the 11th Challenge.

    Hugs BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief beertje is dat. Heel leuk kaartje is het geworden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zo lief deze beertjes:0) je hebt een super vrolijke en mooie kaart gemaakt Cindy! gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deine Karte ist so bezaubernd! Vielen Dank für deine Teilnahme bei der FG Challenge
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for your participation in our challenge.
    Your card is great.

    greetings claudia761

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wonderful card! Well done and thank you so much for joining our challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy