maandag 30 april 2012

1000 Kusjes....

Hier ben ik met mijn tweede kaartje van vandaag. Ik heb geen zin om de drukte op te zoeken, ik ben lekker aan het hobbyen. Morgen roept de plicht weer, dus ik neem het er vandaag nog even van. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van it's a magnolia challenge. De opdracht is een kaart te maken in één kleur (Monochromatic). Ik heb gekozen voor de kleur roze. Ik kon alleen geen geschikt papier vinden, de ene vond ik de roze en de andere weer te flets, maar het is uiteindelijk toch gelukt. Ik ga zo eerst de puinhoop opruimen, het papier ligt overal en nergens, hihihi. Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met Copic Markers. Het papier is van My Minds Eye (lost and found blush) en de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. De takjes zijn gemaakt met een mal van Crealies en de tekststempel heb ik gemaakt met de nieuwe stempels van Marianne Design. Ik vind hem zelf lekker roze geworden....



9 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een prachtig kaartje Cindy, heerlijk die kleuren en super leuk afgewerkt met dat parelsnoer langs de opening.

    Ik wens je een fijne freubeldag toe

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dan die van jou is gaaf leuke kleur ook ik vind hem prachtig liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Jou kaartje is ook weer prachtig leuk zo met die parel ketting (heb ik toevallig gisteren ook op een kaartje gedaan plaats ik morgen )En rose is altijd erg mooi he
    Ook een leuke tekst stempel heb je gebruikt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is inderdaad lekker roze geworden, maar wel heel mooi roze. Wat een prachtige kaart, hij is gewoon helemaal af. Wij hebben de drukte vandaag ook niet gezocht hoor, lekker thuis wat geborduurd.
    Fijne avond, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje is dit en de kleuren zijn schitterend.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt Cindy...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy,

    Wat ben je weer heerlijk creatief geweest en heb je weer een aantal mooie kaartjes gemaakt. Ik geef je groot gelijk om lekker thuis te blijven, heb ik ook gedaan, alleen met iedereen thuis geen tijd voor de knutsel, maar dat komt bij mij altijd 's avonds aanbod. Vooral die roze vind ik super.
    lieve groet,

    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is inderdaad goed roze hihi, maar hij is ook wel heel erg zoet =D. Hij is prachtig zo met die bloemen. Ga zo door( maar dat doe je toch wel hihi).
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, leuk modelletje zo met dat rond en die lieve bloemetjes eromheen.
    Dank je voor het meedoen met de challenge bij IAMC, groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy