dinsdag 10 april 2012

Als ik kon toveren.....

Ik heb dit weekend een beterschapskaart voor mijn moeder gemaakt. Zij heeft op dit moment erg veel pijn aan haar knie. Ik vind dit heel erg zielig voor haar, zeker omdat ze in oktober vorig jaar een hele zware rugoperatie heeft ondergaan waarvan zij nog herstellende is. Dus mam, als je dit leest: als ik kon, toverde ik je beter! Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Dutch Magnolia Chickies ( Beterschap) en Just Magnolia (Anything Goes). Het stempelafdrukje is uit de nieuwste serie van Magnolia. Het achtergrondpapier is van My Minds Eye en de tekst heb ik zelf op de computer gemaakt. Verder nog wat lint, strassbloemetjes, parelpen en stickles gebruikt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik lees ze altijd met veel plezier.


15 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    wat een leuk kaartje is dit weer en de tekst bij dze stempel is helemaal super.
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is héél lief van je wijfie maar helaas we zullen moeten wachten wat de uitkomst van de M.R.I scan is en dan maar hopen dat de dokter mij kan helpen, jij hebt het in ieder geval geprobeerd met deze schitterende kaart ik vind hem prachtig dikke kus je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt zeg .
    Hier zal je moeder zich zeker beter van gaan voelen.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de DMCC!

    Groetjes Esther(DT-DMCC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje heb je voor je moeder gemaakt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart Cindy en beterschap voor je moeder.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je voor je moeder gemaakt Cindy, dat zal haar zeker goed doen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Leuk om deze digi te gebruiken. Tekst is ook heel leuk.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje en leuke tekst bij dat stempeltje
    Mooi hoor zo bij elkaar
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje Cindy, prachtige kleuren!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lieve kaart heb je voor je moeder gemaakt, bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Cindy,

    Wat heb je een lief kaartje gemaakt.
    Ja als we toch eens konden toveren.

    Veel liefs Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig en wat een supergave stempel. Heel mooi!

    Groetjes, claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat en lief en mooi kaartje heb je voor
    je moeder gemakt en bedankt voor
    het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy