maandag 9 april 2012

Blije kikker

Ik ben vanochtend lekker vroeg opgestaan. Morgen roept de arbeid weer, dus ik wil lekker van deze dag genieten. Ik heb afgelopen weekend een kaart gemaakt voor de challenge van de Fadengrafik. De opdracht was om een kaart te maken met je lievelingspatroon. Ik vind de patronen van Sjaak van Went helemaal geweldig. Over het algemeen is het veel werk, maar de patronen zijn schitterend. Het garen komt bij Boekenvoordeel vandaan en het plaatje is van Yvonne Creations. Tenslotte heb ik nog wat hotfixsteentjes gebruikt. Ik wens jullie allemaal een fijne Tweede Paasdag.



9 opmerkingen:

  1. wauwie wat een geweldig mooi patroon! het plaatje is ook schattig! nog een fijne 2e paasdag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer geweldig mooi. Sjaak heeft inderdaad zulke mooie patronen maar o zo bewerkelijk. Dit is een plaatje hoor!
    Groetjes en nog een fijne dag,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart is het weer geworden. veel succes met de challenge. Ik ben ook gelijk volger geworden van deze blog. Is wel een leuke site.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen dat Lexie volger is geworden van de Fadengrafik je kaart is weer geweldig en mooi geborduurd het blijft toch ook héél leuk om te doen hè meisje liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Cindy,


    Sweet Frog and a nice Card.
    Thank you for your participation in the 12 challenge.


    Hugs BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy,

    Wat een superkaartje, schitterende kleuren combi garen en plaatje. schitterend resultaat.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das ist eine so süße FG Karte! Die Farben und das Motiv mag ich sehr. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Fg Challenge
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You crafted a wonderful card. The colors and fantanstic.
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a wonderful card. Thank you so much for joining our challenge.
    hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy