donderdag 19 april 2012

Boekenlegger

Vandaag was ik een dag vrij. Ik ben met mijn moeder mee geweest naar het ziekenhuis voor haar MRI-scan. Ik heb de huisvrouw uitgehangen en toch heb ik ook nog tijd gehad om een creatie te maken. Dit keer heb ik een boekenlegger gemaakt. De boekenlegger zelf heb ik gemaakt van restjes papier. Verder heb ik papier gebruikt van My minds Eye en het geschreven briefje heb ik gedistressed en bewerkt met inkt. Tilda heb ik ingekleurd met Copic Markers en haar spencertje heb ik gepaperpieced,  ik vond het wel lekker studentikoos.... Verder heb ik de boekenlegger "plat" gehouden, anders gaat het zo moeilijk in een boek, dus geen dikke bloemen of stenen. Ik heb de swirl gemaakt met een doohickey van Magnolia, de bloemen heb ik gemaakt met een stans van Crealies en het ovaaltje heb ik beplakt met hobbydots. Verder heb ik nog een embelishment gebruikt, omdat ik het een beetje kaal vond. De letters zijn gemaakt met een stans van Die Cut. Met deze boekenlegger wil ik meedoen aan de navolgende challenges:
* The Dutch Magnolia Chickies (maak een label, boekenlegger of deurhanger);
* Scrapcards Challenge (maak een boekenlegger of boekenhoek).
Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Ik ga nog even wat knutselen, morgen roept de plicht weer en omdat ik er vandaag niet was zal mijn werk wel tot het plafond liggen.... Maar ja, daarna is het weekend en dan ga ik er weer een gezellige dag met mijn moeder van maken.







19 opmerkingen:

  1. Wat een groot bericht zeg,veel leeswerk maar je boekenlegger is helemaal toppie joppie en dat spencertje geweldig. Ik vind het wel een leuk moederdag cadeautje [grapje] liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan ,en leuke toepasselijke stempel gebruikt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww Cindy
    die is leuk zeg

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele leuke boekenlegger geworden!! Mooie bloemen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,

    Je boekenlegger is prachtig met een erg toepasselijke stempel! En inderdaad: een plat exemplaar is wel zo handig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boekenlegger!
    Heel erg mooi gedaan hoor!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de boekenlegger prachtig, ik wil er zelf ook nog mee aan de slag gaan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel leuk. Het is dat ik nu een e-reader heb, anders had ik een goed voorbeeld voor een boekenlegger :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stempel heb je gekozen voor jouw boekenlegger Cindy.
    Echt passend en een leuke creatie.
    Fijn dat je meedoet met DMCC.
    Veel succes en een fijn weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, gave boekenlegger meis!!!!
    Leuk dat je mee hebt gedaan bij DMCC!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super creatie heb je gemaakt Cindy.
    De stempel past er perfect bij.
    Erg mooi hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er heel leuk uit Cindy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is heel erg leuk Cindy, En idd het stempeltje past er perfect bij.

    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige boekenlegger. Het stempeltje past er prachtig bij.
    Bedankt voor je bijdrage bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi cindy
    wat leuk zo,n boekenlegger .en die stempel hoort er perfect bij .
    heel mooi gedaan.

    fijne zondag
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Cindy en dit magnoliatje past zo goed bij de boekenlegger heel mooi van kleur prachtig, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love this colour combo. Thanks so much for sharing with us at DMCC. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige boekenlegger! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy