zondag 8 april 2012

Dikke kus

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging. De opdracht was om een kaart te maken naar een sketch van Marianne. Ik ben een groot fan van de kaarten van Marianne, dus ik wilde zeker aan deze opdracht meedoen. Het papier is van First Edition paper Summer Breeze, De doilies zijn gemaakt met een mal van Nellie Snellen en de takjes zijn van Crealies. Verder heb ik nog een bloemenkantje, mijn parelpen en wat hotfixsteentjes gebruikt. Het stempelafdrukje is ingekleurd met Copic Markers en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts. Ik wens iedereen een fijn paasweekend.



15 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om te lezen dat ik een fan heb.
    Ik vind je kaartje prachtig geworden, leuke kleuren en prachtig ingekleurd.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoesje lief die zachte kleurtjes ik ga ook meedoen maar ben nu in Zoetermeer met pasen dus van de week als ik thuis ben fijne pasen gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En natuurlijk ook bij jou zo'n dotje, dat kon niet missen hahaha. Heel lief hoor, ik houd er wel van.
    Fijne paasdagen en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer een super gezellige dag gisteren ondanks dat ik bijna niet uit te voeten kan, ook jou kaart is weer een topper,het was een leuke sketch van Marianne en héél leuk om te doen liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je je niet afgemeld had maar het is wel mijn berichtje hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtig kaartje zeg! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Fijne paasdagen en lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Cindy
    heel mooi!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt heb je weer een prachtige kaart weten te maken, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke kaart weer Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schatje om te zien. Zo lief als Tilda daar zit. Een bjoutie hoor!
    Fijne tweede paasdag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Occchhh hij is prachtig geworden .lief die pastel tintjes.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is wel weer een scheetje zeg. Hele zachte pastel tintjes. echt super.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi papier (ik heb ze ook :D) Mooie kaart heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet met de NKU. Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy