maandag 30 april 2012

Engeltje in de sneeuw

Hier ben ik nog een keer met een kaart. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Winter Wonderland. De opdracht was om een kerstkaart te maken met een vrouw / meisje. Ik heb weer gebruikt gemaakt van het papier van Bo Bunny Snowfall. Ik vind dit papier zo geweldig! Verder heb ik een stempelafdrukje gebruikt van Mo Manning en ingekleurd met Copics. De sneeuw heb ik gemaakt met liquid applique, die je hier kunt kopen. Even verwarmen met een heattool en je krijgt een schattig resultaat. De roosjes zijn van Wild Orchid Craft en het lint is van boekenvoordeel. De tekststempel is van Marianne Design. Tenslotte nog wat stickles, plakparels en een acrylsterretje gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. 



11 opmerkingen:

  1. Hij is weer very beautyful dear, ja ja als het moet dan kan ik het wel hè.Je hebt het afdrukje weer héél mooi gekleurd en de details allemaal prachtig slaap lekker en tot morgen liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Cindy
    Wat een mooi kaartje is dit weer .
    Prachtig ingekleurd leuk papier en mooi die bloemen zo .

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig geworden Cindy. Echt weer een plaatje. Ook weer schitterende kleuren gebuikt. Nu rest mij alleen de vraag, wat zijn in vredes naam Stickles. Ik heb echt geen idee. Die sneeuw is heel goed gelukt ook.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh Wauwwwww
    wat een schitterend kaartje Cindy leuk gedaan die sneeuwvlokjes en dat papier is inderdaad prachtig.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige kaart Cindy! Ik ben ook helemaal gek op Bo Bunny Snowfall.En helemaal met je eens wat betreft Bo Bunny Snowfall, het blijft prachtig papier.
    Groetjes en fijne dag, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje Cindy! Hij is prachtig gekleurd en wat heb je een leuk papier gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what a gorgeous creation and super girl for our “Here come the Girls” Challenge this week at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leive kaart en ook mooi van kleur.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een beauty weer en aparte kleuren erg mooi gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. what a sweet image and wonderful colour combo
    Thanks for joining us at Winter Wonderland this week
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy