vrijdag 13 april 2012

Fleurige Tilda

Deze kaart heb ik gemaakt voor de wedstrijd van alles met en over kleuren met derwents. De opdracht was om een kaart volgens een bepaalde sketch te maken. Het papier is van First Edition (Boho Chic). Ik heb het afdrukje uiteraard ingekleurd met Derwent potloden en de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. De tekst heb ik bewerkt met mijn embossing heattool. Ik hoop dat ik weer wat actiever wordt. Ik ben de laatste dagen niet zo lekker. Ik ben wel gewoon aan het werk hoor, maar er komt weinig uit mijn handen. Ben weer benieuwd naar jullie reacties.

13 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtige kaart Cindy mooi papier en lief gekleurd succes met de challenge liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    wat een lieve stempel is dit en zo mooi ingekleurd:0) het is een prachtige kaart geworden!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig en lekker vrolijke kleurtjes .
    fijne dag
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schattig kaartje geworden hoor meis, mooi met dat glimmende papier ook. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, gelukkig komt het weekend eraan en mag je dan een tandje terug schakelen.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooooo wat een leukerd, heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je en mooie kaart gemaakt Cindy en zo vrolijk.Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje Cindy, schitterend is dat Blok van First Edition He
    Fijn weekend
    Groejtes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig Cindy, past ook wel bij het weer van de afgelopen dagen.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuk kaartje gemaakt met de sketch!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy.
    Heel mooi ingekleurd met leuke kleurtjes.
    Succes met de challenge.
    Bedankt om volger te worden, ik meld me bij jou meteen aan.
    Een fijne zondag,
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart, bedankt voor je deelname bij derwent en prismas

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy