zondag 15 april 2012

Geborduurde kaart met felle kleuren

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen. Leuk dat jullie mijn volger zijn geworden en ik hoop dat jullie inspiratie van mijn blog op kunnen doen. Gisteren kon ik helaas niet freubelen. Ik ben met kantoor naar Cirque du Soleil geweest. Het was fantastisch en helemaal geweldig! Deze kaart had ik nog liggen, maar ik moest even aan mijn moeder vragen of ze een foto wilde maken. Wij wonen onder in een flat en om de één of andere reden worden de foto's heel donker door de lichtval en met flitslicht worden ze niet mooi. Moeders, weer bedankt voor het maken van de foto. Deze kaart wil ik als tweede inzending insturen bij de Fadengrafik. Het garen is weer van Joy, het patroon is van Sjaak van Went en het plaatje is van voorbeeldkaarten. Het was weer veel werk, maar ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik ga nu nog een kaartje kleuren, morgen roept de plicht weer. Fijne avond allemaal!


19 opmerkingen:

  1. Hij is weer super prachtig geborduurd en de combinatie garen en het plaatje is weer heel goed samen Cindy liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy wat een mooie kaart. De kleuren passen ook zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal geweldig deze felle kleurtjes Cindy! het is weer een pracht exemplaar!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,

    Wat een mooi kaartje weer. De kleuren combi is weer prima gekozen. (plaatje/borduurwerk).

    liefs Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi cindy
    ja ik vind hem ook weer helemaal super .
    wat een geduld heb je .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy ik had het van de week even druk maar ik heb je kaarten bekeken en ze zijn weer prachtig de kaart voor je moeder is toppie wat zal ze weer blij me je zijn gr nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, hij is helemaal geweldig. en die felle kleurtjes komen mooi uit op dat witte papier. Staat ook mooi met dat plaatje erbij.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geborduurd, waar haal je het geduld vandaan? Schitterende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty, echt schitterend!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer enorm mooi Cindy en dat het een hoop werk is geweest dat geloof ik direkt! Superssssss!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A wonderful card.
    Thank you for joining the Fadengrafik-Challenge
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt.
    Vast heel veel werk aangehad.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A beautiful card.
    Thank you for your participation at the 12. Challenge.

    Hugs BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So cute!!

    Thank you for joining our Challenge.

    Love claudia761

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje.
    Bdankt voor het meedoen bij de fadengrafik Challenge,

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit is een prachtig kaartje!
    thanks so much for joining our challenge

    hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy