zondag 29 april 2012

Hup Holland Hup

Deze kaart heb ik vanochtend bij mijn moeder gemaakt. Ik heb geen Derwentpotloden, die heb ik even van haar gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van alles met en over kleuren met Derwents en Prismas. De opdracht is het thema Holland. Om heel heerlijk te zijn heb ik niet zoveel met molentjes en klompen, maar dit vond ik wel heel leuk om te maken. Het achtergrondpapier is van Marianne Design. Verder heb ik een stans van Memory Box gebruikt en creatables van Marianne Design. Het lint komt bij mijn favoriete hobbywinkel, Gunter, vandaan. Ik ben er bijna elke zaterdag te vinden. Deze heeft echt altijd als eerste de nieuwe spullen. Vrijdag de nieuwe spullen van Marianne Design al binnen en kon ze dit weekend gelijk gebruiken. Verder heb ik nog wat knoopjes, parelpen en bloemen van Wild Orchid Craft gebruikt. Hier in Hellevoetsluis is het echt halen en brengen met het weer, ik ga nog even verder met mijn volgende kaart. Echt heerlijk, morgen de extra vrije dag! Fijne avond allemaal.



5 opmerkingen:

  1. Het is van jou ook echt een Hollandse kaart hoor vrouwtje, het is toch wel héél leuk om zo de Nederlandse kleuren voorbij te zien komen.Ik vind de klompjes ook zo lief, liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Hollandse kaart!! Leuk stempeltje en lekker rood, wit en blauw!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een mooi lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Wat een vrolijk Hollands kaartjes. Bedankt voor het meedoen bij de Derwents/ Prisma blog.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje je bent lekker bezig geweest zo met je moeder. Ziet er ook goed uit. Heel leuk kaartje weer.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy