zondag 29 april 2012

kerstelfje

Gisteren heb ik weer een hele gezellige dag met mijn moeder gehad. We hebben weer heerlijk geknutseld. Het was er zeker weer voor. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van een Christmas Challenges with sketches. Het papier is van Bo Bunny Snowfall. Het afdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Copics. De bloemen heb ik gemaakt met een mal van Sixxix en de swirls zijn gemaakt met een stans van Memory Box. Verder heb ik nog een mal van Spellbinders gebruikt, stickles, halve parels, parelpen, pins en roosjes. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Ik ga vandaag lekker kaarten maken, het is toch geen weer om weg te gaan.



12 opmerkingen:

  1. Hoi cindy
    Wat een mooi kaartje heb je er van gemaakt,prachtige kleurtjes en zo mooi ingekleurd.
    Die stans erachter is ook heel mooi.

    Fijne zondag
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een supermooi kaartje. Prachtige kleuren heb je gebruikt, je stempel is ontzettend leuk! Bedankt dat de meedoet met de challenge van Christmas Challenges {with sketches}.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje, Cindy!! Met heel mooi papier en een lief stempeltje. Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS :o)

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is ie weer Cindy, ik ben heel benieuwd wat er vandaag nog meer gaat komen. Ik denk dat het toch niet veel mooier kan dan deze.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,

    Een prachtige kaart! Echt een mooi geheel en het papier van Bo Bunny blijft ook geweldig mooi.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In één woord, schitterend! Prachtige stempel heb je ook gebruikt.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan natuurlijk ook niet achter blijven met een reactie, ik vind je kaart weer prachtig meisje mooi gekleurd ook en er komt vast nog wel meer vandaag!!! liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supermooi kaartje is dit geworden Cindy.
    De kleurtjes vind ik ook geweldig mooi gekozen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een heel mooi kaartje!! Leuke digi en mooie kleuren!! Gezellig om zo met je moeder te knutselen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kaart zeg! Mooie swirls heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij CCWS!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer erg leuk geworden. Zo te zien ben je een beetje in de kerstsfeer gekomen. Weer een heel leuke stempel en moi ingekleurd.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy