zaterdag 21 april 2012

Lentekaart

Ik ben vandaag gezellig bij mijn moeder aan het knutselen. Ik heb vandaag één creatie gemaakt, die ik graag nog even wil laten zien. Ik heb weer een kaart met de hand geëmbost. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Marianne Design. De opdracht is om een lentekaart te maken. Voor het embossen heb ik gebruik gemaakt van een mal uit de serie Anja's Style van Marianne Design, Het 3-D plaatje is van Mattie en de organzabloemetjes zijn eveneens van Marianne Design. Verder heb ik nog wat lint, plaksteentjes, stickles en een acrylhartje gebruikt. Ik ga nog even verder met fröbelen. Fijne avond allemaal!



14 opmerkingen:

  1. Wat een apart kaartje leuk zo die embossing rand
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart Cindy
    schitterend model

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, heel apart en toch heel fijntjes. Echt super gedaan.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gemaakt Cindy.
    't Model zit ook leuk in mekaar.
    Superleuk dat moeder en dochter zo samen een knutseldagje inlassen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk is dit geweest hè wijfie maar ik vind de kaart prachtig liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan dit kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi model! Prachtig kaartje hoor! Gezellig hè zo'n dag samen knutselen......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig om met je moeder te knutselen ik wou dat mijn dochter het ook leuk vond maar helaas
    het is weer een hele mooie kaart en geniet maar lekker samen met knutselen gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cindy wat een prachtige voorjaarskaart en die oudere mallen doen het nog prima hoor.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is schitterend geworden Cindy. Ik heb ook net mijn kaartje erbij gezet hihi. Maar dat met de hand embossen jeetje das veel werk zeg. Maar het resultaat mag er dan ook wel zijn.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww Cindy,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuk om weer eens een kaart te zien met een oudere mal! prachtige kaart is het geworden!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD team.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Cindy,
    Wat een mooi embossingresultaat heb je gekregen!
    Prachtige kaart vind ik het en zo te lezen ben ik niet alleen, die dat vind!
    Leuk dat je mee doet aan de Marianne Design Challenge! Gr. Jen (MD).

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy