woensdag 25 april 2012

Oranje boven....

Met dit kaartje was ik al begonnen, maar ik heb hem gisterenavond afgemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging. De uitdaging is een kaart te maken volgens een bepaalde sketch met de kleur oranje. Nou oranje is tie zeker, hahaha. Het papier is van My minds eye (oh lala), de bloemetjes zijn van Wild orchid craft en het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. Verder heb ik nog een nestabilitie van Spellbinders en wat plaksteentjes gebruikt. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. Ik moet nu nog even wat voor mijn werk doen, morgenavond probeer ik wat te knutselen. Fijne avond allemaal!



19 opmerkingen:

  1. Oooo wat een schatje Cindy,het was leuk om te doen hè met de sketch van Elise maar die van jouw is prachtig liefs van je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde net een berichtje bij je vorige kaart zetten en zeggen hoe prachtig of ie is en hupla daar kwam er nog één die natuurlijk net zo prachtig is. Supermooie kaartjes en geweldig gekleurd ook. TOP!!!!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    je kaartje is weer prachtig en mooi oranje en wat een mooie bloemen erop .
    Fijne avond
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig,en een schattig ingekleurde stempel.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart leuke uitdaging he? Alleen oranje.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en mooi ingekleurd.
    GroetenLenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Cindy wat een leukerd, je vorige kaart heb ik niet gereageerd, maar bij dezen ook super mooi.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een heel mooi kaart.
    Prachtig dat oranje.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach gossie wat een liefie is dat zeg. Leuke stempel zo met dat beertje heel lief. En ook weer schitterend ingekleurd. Mooie bloemetjes heb je ook weer gebruikt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Cindy,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat is ze schattig zeg!! En zo mooi gekleurd :D Leuk dat je meedoet met de NKU.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan,
    suc6 bij de NKU.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat oranje, het is niet zo mijn kleur, maar dit vind mooi. Het papier van MME is ook heel mooi om mee te werken. Ik ben er ook mee bezig alleen met een geel groene versie.
    Fijn weekend en knutsel fijn,
    liefs Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk fris kaartje:-))
    Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy