dinsdag 3 april 2012

Tilda met sterren

Deze kaart heb ik gisteravond bij mijn moeder gemaakt. De kaart is voor de wedstrijd van de Magnolia Stamp Lovers, waarbij de opdracht was om een kaart te maken met papier van Basic Grey. Ik heb van Basic Grey de paperpad Plumeria gebruikt. Het afdrukje is ingekleurd met Copic markers. Verder heb ik nog een Martha Stewart pons gebruikt voor het vlinderrandje. De vlinder is van Cheery Lynn en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. Verder heb ik nog liquid pearls gebruikt. Ben tegenwoordig erg van de felle kleuren, misschien komt het door de verandering van het weer. Ik ben wel tevreden met het resultaat.

9 opmerkingen:

  1. Mooi papier inderdaad en die felle kleuren is toch helemaal leuk .hij is ook weer zo mooi ingekleurd .
    helemaal leuk
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Cindy
    prachtig die kleuren

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wijfie het is weer een toppertje en als het vanavond ook weer zo lekker gaat dan wordt de volgende weer zo'n beauty liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met geweldige kleuren. Gr,Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer geweldig. Mooie roosje ook zeg. Heel veel succes met de challenge.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig lief kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy
    jij maakt ook mooie kaarten hoor
    groetjes en zal af en toe ff bij je komen buurten

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy