zondag 29 april 2012

Voor moedertje

Hallo allemaal, hier ben ik weer, voor de derde en laatste keer, echt waar! Niet dat ik stop met kaarten maken hoor, ik ga vanavond nog lekker verder :). Deze kaart heb ik gemaakt voor moederdag. Mijn moeder is niet alleen mijn moeder, maar ook mijn allergrootste vriendin. We doen van alles samen en ze staat altijd voor me klaar. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Dutch Magnolia Lovers. De opdracht is om een kaart te maken voor moederdag zonder stempel van Edwin of Tilda. Best moeilijk, maar ik ben er toch aardig uitgekomen. Het papier is van My Minds Eye (fiddlesticks). De stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Copic Markers. De tekststempel heb ik van Marianne. Ik ben een groot fan van haar, zij maakt niet alleen fantastische kaarten, maar ze stelt ook tekststempels ter beschikking, dit is er één van. Ik heb de bloemen en takken gemaakt met een stans van crealies, de libelle is gemaakt met een Doohickey van Magnolia en de hartjes zijn gemaakt met een mal van Nellie Snellen. Verder heb ik nog de parelpen, stickles en plaksteentjes gebruikt. Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties. Ik kom vanavond niet meer terug hoor, hahaha.







13 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Ik wil net op je kaart reageren hieronder en plop staat er weer een op .
    Deze kaart voor je moeder is wel heel prachtig heel vrolijk met al die bloemen daar is je moeder vast heel blij mee.Helaas leven mijn vader en moeder niet meer .
    Maar ik was ook altijd met mijn moeder aan de knutsel .
    Groetjes en een fijne dag morgen
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben nu een beetje ontroerd en ook naar aan leiding van de reactie van Marcella ik begrijp dat ze haar ouders mist jij doet het ook al 30 jaar zonder je vader.Maar je kaart is prachtig en de pen is ook héél, leuk ga maar lekker door hoor je maakt prachtige kaarten dus het verveeld ons nooit dikke kus je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ben IK ontroerd, na het lezen van de reaktie van je moeder. jullie boffen maar met elkaar, ik hoop dat dat ook nog heeeeeeeel lang zo mag blijven en dan kunnen wij zéker nog heeeeeeeeeel lang genieten van jouw prachtige kaarten en die van je moeder, die jullie zo heerlijk samen maken. Bofferds!!!!!!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje prachtig en het is heel goed als je het zo goed met je moeder kan vinden.
    Mijn moeder is al weer 10 jaar gelden gestorven en ik mis haar nog steeds.
    Geniet er maar van zolang je elkaar nog hebt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je voor je moeder gemaakt Cindy, Ook je kaartjes uit de vorige twee posten zijn erg mooi, je gaat lekker hoor

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal je moeder hier blij mee zijn, wat een prachtige kaart.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Het is weer een mooi kaartje geworden Cindy.
    Tja, die moeders ze zijn onmisbaar...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje mina, je blijft mooie kaartjes maken. Deze is ook weer schitterend, daar zal je moeder blij mee zijn geweest.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy , erg mooie moederdag-kaart heb je gemaakt !! Leuk met die bloemen-stempel. En vrolijke voorjaarskleuren heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met onze challenge. Christa ; DT Dutch Magnolia Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke moederdag kaart!!

    Bedankt voor het meedoen bij DML.

    Groetjes. JANET

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, wat een schattig kaartje heb je voor je moeder gemaakt zeg. En wat mooi om te kunnen zeggen dat ze je ook allerbeste vriendin is! Bedankt voor je deelname bij onze challenge van DML. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Cindy!
    Daar is je mams zeker blij mee.
    Succes met de challenge.
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy