maandag 9 april 2012

Voorjaarskaart

Ik heb gisteren een heerlijke knutseldag gehad. Ik kwam bij mijn hobbyspullen een mal van uit de Star Collection van Marianne Design tegen. Ik had al heel lang niet meer met de hand geëmbost, maar ik heb mijn oude lichtbak weer te voorschijn gehaald. De borduursels zijn gemaakt met garen van Joy. Het plaatje is van Mattie en het was zooooo moeilijk knippen, ik heb nog kramp, maar het eindresultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Tenslotte heb ik nog wat plaksteentjes en stickles gebruikt voor het glimmende effect. Ik ga dit kaartje insturen voor de challenge van Creaine. Ben benieuwd naar jullie reacties. 







14 opmerkingen:

  1. waauuuuww Cindy wat een plaatje van een kaart heb je weer gemaakt een dotje hoor gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart heel knap gemaakt zo,n oude mal is toch wel erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaaaaaaaaaaaaf, echt super de super mooi.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .......... Ik ben er gewoon even stil van. Wacht een prachtig kaart is dat zeg. En inderdaad zo'n kaartje krijg je kramp van, maar het resultaat mag er inderdaad zeker wezen. jeetje zeg, wat is de ontvanger een marzelaar.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat wil je dat ik nu nog zeg meisje je volgers geven zulke leuke berichtjes door ik kan mij daar alleen maar bij aansluiten hij is super de luxe liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat je met dit mooie kaartje meedoet met de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig hoor, leuk deze mal te zien terugkomen. Hij is dan ook schitterend en je hebt er een juweeltje mee gemaakt.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een paar beauties gemaakt Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww wat een prachtig kaartje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prima uit Cindy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een prachtige kaart!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy