vrijdag 6 april 2012

Vrolijk geborduurde kaarten

In de weinig spaarzame vrije tijd die ik op dit moment heb, omdat ik het zo ontzettend druk heb met mijn werk, heb ik deze week nog twee kaarten afgemaakt. Ik heb er weer twee geborduurd, een beterschapskaart en een blanco kaart. Ik vind het borduren van kaarten heerlijk ontspannend en een heerlijke manier om mijn hoofd vrij te maken na een hele dag achter de computer, heel veel telefoon van clienten en post. Ik ben zelf tevreden met het eindresultaat. Voor de tekst van de beterschapskaart heb ik een nieuwe creatable van Marianne Design gebruikt. Ik vind de mallen leuk, maar voor de meeste projecten zijn de letters te groot, maar goed, dat is mijn mening. Vanavond ga ik ook een kaartje knutselen. Morgen komt mijn moeder de hele dag, gaan we eerst gezellig naar de hobbywinkel en daarna aan de slag. Dat zijn altijd supergezellige dagen. Jullie zullen de resultaten binnenkort wel weer op het blog voorbij zien komen!




9 opmerkingen:

  1. ze zijn weer erg leuk je kaartje hier onder is ook super
    fijne paasdagen
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk hè die borduurwerkjes, lekker achteroverhangen en borduren, zelf vind ik het ook ontspannend.
    Je kaarten zijn weer super leuk geworden. Leuke creatable heb je gebruikt.
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wijfie je weet het hè had nu even gewacht dan had ik de foto's gemaakt nu zijn het zulke prachtige kaarten en zo mooi geborduurd en nu zijn ze weer zo donker.Ik neem wel een stok mee hoor anders moet je alleen naar Gunter liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig borduurwerk, Cindy!! Doe Trijnie de groetjes!:)) Fijne dag samen met je moeder!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps weinig tijd en dan toch kaarten borduren daar gaat toch juist heel veel tijd in zitten ze zijn geweldig gr \nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten hoor meis en ik wens jou heel veel plezier morgen met je moeder in de hobbywinkel, ik hoop dat het een beetje te doen is voor haar. Hele fijne paasdagen en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    wat een plaatjes weer
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy, wat een leuke kaartje sheb je weer gemaakt. het zijn echt schatjes. Die tekst ben ik het zeker over eens. Dat is ook een van de redenen waarom ik zo twijfel om die mallen te kopen.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy