woensdag 25 april 2012

You've got mail

Op dinsdagavond komt mijn moeder altijd op visite en gaan we meestal iets aan één van onze hobbies doen. Gisterenavond heb ik een kaart gemaakt voor de challenge van Elke kaart een feestje. De opdracht was om de kleuren geel, lichtblauw, lichtgroen en abrikoos te gebruiken met de optie You've got mail.  Ik heb gekozen voor een digi van Teddy Bo die ik heb ingekleurd met Copics. De bloemen heb ik gemaakt met craftables van Marianne Design, de roosjes zijn van Wild Orchid Crafts. De takjes zijn van Crealies en het achtergrondpapier is uit de voorraaddoos (geen idee welk merk). Verder nog wat hoeken en mijn parelpen gebruikt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Ik lees ze altijd met veel plezier!



18 opmerkingen:

  1. Deze is leuk :D Wat een leuke stempel en de kleuren passen goed bij elkaar.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een droppie je kaart en de kleuren zijn helemaal super ik vind hem erg mooi liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Wat een lief kaartje heb je ervan gemaakt!

    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Cindy,
    een kaart met een Teddy Bo kan bij mij al niet meer stuk:0) heel mooi gemaakt!
    fijne dag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaart en ook prachtige kleuren, de stempel is erg lief.
    Mooie bloemen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooi kaartje heb je er weer van gemaakt .en wat een geweldige stempel.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy
    wat een lief kaartje, leuk zeg die stempel
    en je bloemen....Geweldig!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hele leuke Teddy Bo.
    Je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt Cindy.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart!! Schattige digi en prachtige bloemen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer heel erg leuk. Leuke digi ook zeg en oko weer schitterend ingekleurd. Ik moet nog eens een leuke site vinden waar ze die digi's verkopen. Als je een tip hebt hoor ik het graag.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo'n mooie kaart met een leuke digi, prachtig ingekleurd en duidelijk de kleuren van de uitdaging verwerkt op deze kaart.

    Gezellig dat je ook meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eeen prachtige kaart met prachtige bloemen.
    Wat zijn die teddy-bo stempels toch mooi!!
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,

    Wat een leuk kaartje die tebby-bo
    stempels zijn echte mooie plaatjes!
    Moet ik ook maar eens naar op zoek gaan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart. Leuke details heb je gebruikt.
    Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat onwijs leuk dat je het thema op de enveloppe hebt gezet. En wat een gezellig kaartje met die mooie bloemen en de geweldige metalen hoekjes.

    Fijn dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Dat beestje is geweldig! Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy