woensdag 9 mei 2012

Al vijftig jaar een paar

Dinsdagavond heb ik mijn vaste knutselavond met mijn moeder. Gisterenavond hebben we een kaart gemaakt voor de challenge van Elke Kaart een Feestje. De opdracht is om een kaart te maken met "al ... jaar een paar". Ik vond het een hele leuke opdracht. Ik heb gekozen voor een stempel van Mo Manning. Het papier is van Maja "Vintage" verder heb ik de takjes gemaakt met een mal van Crealies en de achtergrondstans is gemaakt met een nestabilitie van Spellbinders. Verder nog wat halve parels, acrylhartje, roze ijzerdraad en pins gebruikt. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en de tekst heb ik op de computer gemaakt. Ben benieuwd naar jullie reacties!

19 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik vind die stempel zo lief en vertederend.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat moet ik nu ik hier nu op zeggen ik vind hem zo mooi je kaart dat is de tweede 10 die ik uitdeel vandaag ik vind je creatie schitterend liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    inderdaad een 10 Hij is super
    je hebt een hele leuke stempel gebruikt en prachtig ingekleurd .

    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, die stempel is heel erg leuk!

    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Cindy en superzzz ingekleurd:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Cindy, ik ben zelf ook een fan van de afdrukjes van momanning.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje zeg, wat is deze ook mooi, helemaal super. Ik vind die stempel ook zo gaaf!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Cindy,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart, en die stempel vind ik zo grappig he!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Wat is dit weer een mooie kaart geworden leuk met de bloemetjes naast de leuke stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,
    Schitterende kaart is het weer geworden. En super goed ingekleurd. De schaduwen in de kleding kloppen als een bus. Die bloemen van Wild Orchid blijven fantastisch.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Cindy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje!!! Wat is dat een leuke digi hè!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Cindy,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik vind die stempel super leuk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart en die stempel is ook zo leuk.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! En die digi is echt super!
    Dank je wel voor het meedoen bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit kaartje heeft een mooie romantische uitstraling!! Mooi gedaan!!
    groetjes TInie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal top! Ik wens echt iedereen toe dat ze op hun oude dag nog zo cute op een bankje mogen zitten! Prachtige kaart!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy