zaterdag 19 mei 2012

Beschuit met muisjes

Hier ben ik weer eens met een kaartje. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging. De opdracht was om een  kaart volgens een bepaalde sketch uit te werken met het thema nostalgie. Ik vond de sketch vrij pittig, maar wel heel leuk om te doen. Ik heb een creatable van Marianne Design gebruikt voor de cirkel. Het designpapier is van Maja Design. Verder nog een swirl gemaakt met een doohickey van Magnolia, roosjes gebruikt van Wild Orchid crafts. Tenslotte nog lint, een acrylhartje een embelishment van een ooievaar en plaksteentjes. De tekststempel is van Marianne Design. Ben benieuwd naar jullie reacties!



28 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Wat heb je een prachtige babykaart gemaakt.De vorm is leuk voor een babykaart. Deze kaart kun je leuk ophangen.Mooi plaatje gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwww, wát een lieverdje maar ik word niet zo blij van jou hoor..........ik had hetzelfde plaatje klaarliggen en dezelfde mal, hihihihi. Nou ja, dan ga ik maar wat anders opsnorren. De jouwe laat natuurlijk wel mooi zien dat ik zo best een mooie kaart had kunnen maken, whahahahahaha.
    Lieve groetjes,plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is in één woord GAAF!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy wat een prachtige kaart is dat geworden zeg. En een hele leuke tekststempel is dat zeg.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje is dit geworden. Mooi kleuren en een lief plaatje.
    Groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat heb je niet verteld dat je hem al ging maken, maar wat gaaf en wat lees ik nu ben je Plony voor? Maar dat is zo'n kanjer met kaarten maken ik weet zeker dat ze wel iets anders verzint,het is wel héél toevallig.Nou wijfie tot morgen en breng even de sketch mee van de N.K.U.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'n Schat van een kaartje!! Leuk die tekst erbij!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Cindy, echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geweldige ronde kaart Cindy.
    Superlief.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie en lief kaartje , veel succes met de wedstrijd
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh wat een mooi en lief kaartje Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw cindy
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt .kleuren goed plaatje super .gewoon TOP.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwwww Cindy,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, wat een mooie creatie!! Lief plaatje. gewoon echt super.
    Heb gelijk even verder gespiekt. Juweeltjes zijn het stuk voor stuk en wat vind ik die Sarah Kay leuk!!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart, nostalgie is het zeker. mooi model!
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is weer een schatje ja ik ga ook maar weer eens wat meer aan de challenges doen is toch heel erg leuk gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Cindy, ik heb op je blog gekeken en wat maak je een leuke kaarten zeg!! Deze is ook zo lief en gewoon prachtig. Ook de andere kaarten zoals dikke kus, al vijftig jaar een paar , vlinder enz enz ik kan hier ook weer veel inspiratie opdoen. Ben dus ook gelijk volger geworden en natuurlijk van harte welkom op mijn blog.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwww Cindy dat is met recht een gouwe ouwe, ik heb toevallig pas geleden dit schilderijtje bij mijn kleindochter op gehangen in haar kamertje. Voor als ze hier is elke donderdag.
    Prachtig is hij geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,
    Wat ontzettend leuk dat je meedoet met de NKU en mijn sketch heb gebruikt. Het was mijn eerste keer en vind het helemaal geweldig om je kaartje zo te zien! Ik ben erg benieuwd hoe jij deze sketch ervaren hebt :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy,

    wat een verrassing dat je volger bent geworden bij mi.
    Ik kom ook bij jou kijken en jij maakt veelzijdige kaarten zeg. Deze is leuk, maar ik vind die met Sarah Kay ook heel erg vrolijk! En je borduurt ook nog!
    Succes met de beide challenges en tot blogs.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Cindy,

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
    Ik heb eens op jou blog gekeken maar jij maak ook leuke kaarten ik vind vooral die kaart vijftig jaar een paar heel mooi ik vind die stempel erg leuk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super gave kaart! Ik zie dat je dezelfde stans dan ik hebt gebruikt. Hij is echt super mooi gelukt. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Heel erg mooi gedaan!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje Cindy, erg mooi gemaakt!
    Leuk dat je meedoet bij NKU.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi babykaartje heb je gemaakt Cindy. Bedankt voor het meedoen bij de NKU, veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy