zaterdag 26 mei 2012

bloemenvaas met lila

De laatste dagen is er niet zoveel uit mijn handen gekomen. Ik ben of snipverkouden van de airco op mijn werk of van de hooikoorts, ik ben er nog niet uit met het water loopt uit mijn ogen. Gisterenavond heb ik dit kaartje afgemaakt, met welk kaartje ik wil meedoen aan de challenge van de Fadengrafik. De opdracht was om een kaart te maken, geheel met lila geborduurd. Het garen is van Mettler en Joy,  verder nog pareltjes gebruikt. Het plaatje is van Mattie. Vandaag ga ik lekker met mijn moeder knutselen. Eerst naar de favoriete hobbywinkel, daarna lekker naar buiten kaarten maken.  Ben benieuwd naar jullie reacties.



22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart echt prachtige kleuren.
    Vervelend he als je last heb van hooikoorts of airco! Veel plezier met je moeder met winkelen en kaarten maken.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is moooooooooooooooooooooi goed gedaan hoor liefie mooi met die lila kleur kortom een super creatie tot straks Xx je moedretje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Wat een mooie lila borduurkaart. Plaatje past goed in dit patroon, kleurtjes lila stsaan erg goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Tja het is weer echt hooi koorst weer ik heb ook een paar ogen bah...
    Maar je kaartje is weer prachtig als ik dat boorduurwerk zie bij jullie .denk dat ik ook weer eens wat ga maken.
    prachtig weer .
    Ik wou dat hier in de buurt zo,n hobby winkel was ha ha nee zou denk toch niet zo goed zijn .....veel plezier
    en fijne dagen
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,

    Een prachtig kaartje zoals altijd en dat terwijl je snotverkouden bent.
    Ik houd van die zachte kleur lila.
    Knap gauw op en ik hoop dat het geen hooikoorst is voor je.
    Lieve groet Dotothy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je borduurt al net zo mooi als je moeder Cindy, leuk dat je samen met je moeder zo lekker kunt freubelen....een leuke kaart is het geworden...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart is het geowrden Cindy. Het borduurtje is ook heel leuk zo met die kraaltjes. Heel erg mooi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart erg leuk gedaan met die glittertjes!! Hele mooie kleuren heb je gebruikt. Super
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk weer Cindy, heel mooi in die
    frisse lila tinten...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Cindy,
    wat vervelend zeg, zo kun je niet echt van het mooie weer genieten:0( Je kaart is weer prachtig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!! Heel mooi geborduurd, leuk om dat samen met je mams te doen....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Cindy, Succes met de challenge.

    Beterschap!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks je verkoudheid toch een prachtige kaart hoor meis. Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,

    Leuke kaart mooi borduurwerk. Gezellig zo knutselen met je moeder.
    Hoop dat gauw van de hooikoorts af bent.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prachtig uit Cindy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi kaartje, en mijn lievelingskleur dus vindt het kaartje helemaal super
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A wonderful card. Thank you for joining the fadengrafik-challenge
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you for your participation in our 15.Challenge.
    Your Card is so great.
    Greetings claudia761

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Das ist eine tolle Lila- Karte geworden! Vielen Dank für deine Teilnahme bei der FG- Challenge 15
    lg und ein schönes Wochenende
    Line

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow, what a beautiful card. Thank you so much for joining our 15th challenge.
    hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy