woensdag 30 mei 2012

borduurmaatjes

Ik ben onlangs lid geworden van de club "borduurmaatjes"  en ik vind het toch leuk. Je kunt meedoen aan verschillende wedstrijden. Ik heb meegedaan aan een wedstrijd waar Anneke, één van de leden een patroontje had uitgezocht, waarmee je een kaart moest maken. Anneke mocht vervolgens de mooiste kaart uitkiezen. Het is niet te geloven, maar Anneke vond dat ik de leukste heb gemaakt. Wat een verrassing! Hierbij mijn winnende creatie. Omdat ik heb gewonnen, mocht ik nu een patroontje uitkiezen. Ben benieuwd naar de creaties van de dames.



20 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart
    gefeliciteerd met je winnend kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi cindy
    Wat leuk gefeliciteerd
    Vind je kaartje ook erg mooi de kleurtjes van je 3 D plaatje zitten ook zo mooi in je borduurwerk .
    Prachtig gedaan hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prachtige winnende kaart
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte Cindy en deze kaart is een beauty:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Cindy,Je kaartje is ook wel heel erg mooi hoor!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja de dames voor mij hebben het al gezegd, je kaart is prachtig en wijfie gefeliciteerd hè liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan ook heel kort zijn Cindy. Het is gewoon een super kaart en je verdient het om de winnaar de te zijn. Proficiat.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou had ik hier een reactie achtergelaten, maar hij is op eens weg. Dan nog maar een keer.
    Ik kan heel kort zijn over je kaart. Hij is gewoon SUPER de SUPER. Een terechte winnaar, proficiat.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heb je weer een prachtige borduurkaart gemaakt!!! Terecht gewonnen!! Ennuh...ik doe het je niet na, echt prachtig!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en het is een prachtige kaart. De kleuren zijn heel mooi gecombineerd met de afbeelding.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, en het is inderdaad een prachtige kaart. Erg leuk ook dat je een patroontje uit mag zoeken.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is niet te geloven????? Natuurlijk wel!!!!! Het is een geweldig kaartje dus terecht gewonnen. Gefeliciteerd hoor meis, hartstikke leuk.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan weer.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou en zeer zeker terecht dat je gewonnen hebt. Wat een prachtige kaart!!! Heel erg mooie kleuren en alles past gewoon perfect bij elkaar. Gefeliciteerd!! Ik ga er ook eens kijken ik vind het borduren ook erg leuk ben er nu ook met een bezig.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die borduurkaartjes zien er altijd heel chic uit.
    Je moet er het geduld voor hebben en dat heb ik niet.
    Jij doe dat goed Cindy, heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy, gefeliciteerd hoor met je hele mooie kaart. Hij is werkelijk prachtig gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy, Mooie borduurkaart is dit geworden. Lieve zachte kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen kaart, wat is hij mooi zeg met die zachte kleurtjes.
    Het plaatje van Yvonne past er ook erg mooi bij.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy