zondag 13 mei 2012

Dikke Kus

Deze kaart heb ik ook gisteren gemaakt en wil ik mee laten doen aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdaging, #18. De kaart moest worden uitgewerkt volgens een bepaalde sketch van Marianne met het thema moederdag. Ik heb gekozen voor de kleur roze. Het stempelafdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Copics. Het papier is van My Minds Eye, de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en boekenvoordeel, de blaadjes zijn van Crealies en de vlinder is van Cheery Lynn. Verder heb ik nog wat pins, plaksteentjes en een acrylhartje gebruikt. 



7 opmerkingen:

  1. Wat hebben we gisteren heerlijk gefreubeld hè wijfie en we hebben weer mooie kaarten gemaakt deze van jou is prachtig mooi gekleurd en leuke details liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    deze is ook schitterend, je bent weer goed bezig geweest gisteren. Mooi strikje ook, heb je die zelf gemaakt?
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wa een lief en prachtig kaartje, leuke kleuren gebruikt.Veel plezier ook met je vagebond.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb je ook prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Mooie kleur. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje, heel mooie kleurtjes , veel succes met de wedstrijd
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Mooie kleuren heb je gebruikt..
    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy