zondag 13 mei 2012

Sarah Kay meisje

Bij de Nederlandse Kaartenuitdaging worden er DT-leden gezocht. Je kan meedoen aan een wedstrijd om DT-lid te worden. Je moet een kaart maken volgens een bepaalde sketch. Dit is mijn kaart geworden. Het lijkt mij ontzettend leuk om DT-lid te worden. De wedstrijden zijn altijd super en je ziet vele creaties voorbij komen. In de opdrachten van de Nederlandse Kaartenuitdaging kan ik altijd mijn ideeën kwijt. Je ziet allerlei leuke, originele kaarten voorbij komen. Het papier is van My Minds Eye, de stempel is van Sarah Kay en heb ik ingekleurd met Copic Markers. De achtergrondstans is van Cheery Lynn, de libelle van een doohickey van Magnolia. De bloemen zijn van Wild orchids craftsen de blaadjes zijn van Crealies. Ik vind het een hele leuke opdracht! Fijne dag allemaal!



17 opmerkingen:

  1. Weer een mooie kaart, leuk hoor, en wat heerlijk om dat samen met je moeder te kunnen doen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ook bij jou 3 nieuwe kaarten, net als bij je moeder. En wat zijnz e toch super mooi allemaal, mijn complimenten. Ik ben benieuwd of je gekozen wordt als het nieuwe DT lid, ik hoop het zeker voor je. Fijne dag, liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een schitterende kaart, mooie kleuren ook,het is een prachtig geheel liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, je bent wel heel erg druk bezig geweest gisteren. Deze is (om dan maar in herhaling te vallen) ook schitterend. Mooie kleurencombinatie ook en schitterend ingekleurd.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaart met prachtige kleuren.
    Veel succes mer voor DT-er.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan onze DT-call. Veel succes.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartje Cindy, wat leuk dat je meedoet voor de DT-call van de nederlandse kaarten uitdaging, veel suc6 ermee.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Cindy, er was weer wat in te halen hier maar het ziet er allemaal weer geweldig mooi uit. Heel gevarieerd en een genot om naar te kijken. Prachtig gedaan!!!!!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lief kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ene prachtig kaartje Cindy, wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Heel veel succes hopelijk word je uitgekozen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy

    Wat een lief kaartje heb je er voor gemaakt .leuke frisse kleurtjes

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Cindy
    leuk dat je meedoet met de DT-call
    veel succes.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Veel succes met de DT-call
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy
    ben even je email adres kwijt en zie hem zo gauw niet op je blog .Wil je even wat vragen .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart, wens je veel succes met de DT-call
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Cindy,
    een hele mooie kaart en veel suc6 met de DT-call!
    mail je mij even, want ik heb je mailadres niet...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtige vrolijke kaart gemaakt! Leuk dat je meedoet met de DT call van de NKU.
    Succes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy