zaterdag 5 mei 2012

Van harte beterschap

Ik ben een aantal dagen bezig geweest met het borduren van deze kaart. Het patroon is van Jenine Siemerink. Het garen is van Joy, en het plaatje is van Voorbeeldkaarten. Verder heb ik nog wat strassteentjes, een lintje en stickles gebruikt. Tip van de dag: Als je op de achterkant van je borduurwerk met de bolle kant van een theelepeltje over de gaatjes gaat, dan maak je ze een beetje dicht en is het resultaat nog mooier! Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Creaine Scrap- en borduurblog. De opdracht was om een beterschapskaart te maken. Fijne dag allemaal!







9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie geborduurde kaart Cindy,groetjes en een fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart weer! Leuk dat je meedoet met de challenge.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo deze kaart is weer een beauty zeg mooie kleuren en zoals altijd prachtig geborduurd. liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi weer hoor meis, die handjes van jou hebben al heel wat steekjes gemaakt. Prachtig!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Prachtig kaartje weer
    Enne leuk je nieuwe foto
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow super kaartje en leuk dat je meedoet!
    succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Cindy!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en mooi borduurwerk!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie weer mooi Cindy, ik snap best dat je een aantal dagen aan het borduren bent geweest. Het is ook een heel werk. Ik dacht trouwens dat het een algemene wijsheid was van het theelepeltje hihi, sorry anders had ik het je al eerder als tip gegeven.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy