vrijdag 11 mei 2012

Vlinder

Met deze kaart ben ik afgelopen dagen bezig geweest. Het patroon is van Sjaak en die zijn altijd heel bewerkelijk, maar zo mooi. Ik ben een grote fan van Sjaak zijn patronen. Het garen is van Joy en het 3D-plaatje is van Yvonne's Creations. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Fadengrafik . De opdracht was om een kaart te maken voor moederdag. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Morgen ga ik nog een gezellig een dagje kaarten maken met mijn moeder. Ik kom in het weekend zeker nog een keertje terug. Fijne avond allemaal!

17 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Bedankt weer voor je compliment en bezoek.
    Deze kaart is ook prachtig, helemaal mijn kleurtjes.
    Fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty, echt schitterend. Ik ben ook fan van Sjaak zijn patronen. Ze zijn bewerkelijk maar het wordt zo mooi.
    Fijn weeekdn, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is veel werk meisje,maar dan heb je ook wat. Je kaart is prachtig de kleuren zijn héél sprekend bij je plaatje fijne avond en tot morgen liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart zeg, hele mooie kleuren en een prachtig plaatje er bij.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy
    Het is een prachtig kaartje weer wat een werk weer maar heel mooi geborduurd.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben sprakeloos.... Wat is die kaart mooi zeg. En wat zijn die kleuren mooi bij elkaar. Echt schitterend.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG! Jij hebt ook al zo'n mooie vlinderkaart.Heb die van je moeder ook al even bewonderd! Wat schitterend geborduurd......
    Fijn weekend, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, Jij hebt ook een mooie kaart voor "mutter" gemaakt. Prachtige kleuren heb je gebruikt.Je hebt de kaart mooi afgemaakt met de hoekjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het heel mooi geborduurd Cindy, vind het prachtige kleurtjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Cindy een heel mooi patroon en de kleuren.... geweldig!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje weer, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je weer. Mooi die lichte kleurtjes. Zul je wel een tijdje zoet mee zijn geweest. Mijn kaarten zijn niet in een avond klaar, maar die van jou ook zeker niet. Fijn weekend en knutsel lekker met je moeder morgen.
    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRACHTIG !!!
    Een geweldig borduursel op je kaart, mooi in combinatie met de vlinder en de bloemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine wunderschöne Karte! Und ich liebe Schmetterlinge! Danke für deine Teilnahme an der Fadengrafik-Challenge
    lg NAdja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for your participation in our challenge.

    Your card is absolutely beautiful.

    hugs claudia761

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy