woensdag 2 mei 2012

Voetballertje

Gisterenavond hebben mijn moeder en ik een kaart gemaakt voor de challenge van Elke Kaart een Feestje. De opdracht was om een kaart te maken volgens een bepaalde sketch met als optie "Sport". Ik heb gekozen voor een jongenskaart met een voetballertje. De digi is van Karen Doodles. Het papier met de voetbal is van Magnolia. Het afdrukje is ingekleurd met Copics. Verder heb ik nog wat sterren geponst en knoopjes gebruikt. Dit keer geen bloemen, want de kaart moet wel een beetje jongensachtig blijven vind ik zelf. Ik ben wel tevreden met het eindresultaat. Wat vinden jullie ervan?

19 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart echt geinig Cindy leuk gedaan hoor!! En jij met groen het moet niet gekker worden. liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy
    wat heb je dat voetbal papier leuk gebruikt (ligt hier nog steeds in de kast)

    En je digi is zo mooi ingekleurd.

    super gewoon.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is erg leuk geworden Cindy, mooie kleuren gebruikt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat een schatje, een hele leuke Karen Doodles.
    Dit heb je weer prachtig gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Geweldig wat een super gaaf kaartje Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Cindy!!
    Zeker in combinatie met deze stoere boy en het voetbalpapier
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super kaartje!! Prachtig.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gaaf hoor Cindy, superleuk gedaan en heel leuk die stempel!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cindy,

    mooi kaartje is het weer geworden. Ik heb de mijne ook al klaar, nu nog een foto maken en plaatsen maar.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. En deze digi van KD blijft een favoriet van mij.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart het afdrukje is erg leuk.
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooie kaart, leuke stempel of digi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukertje zeg, het stempeltje is ook erg leuk.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk om elke keer bij EKEF jullie (van je moeder en van jou) kaarten voorbij te zien komen! Jouw kaart is ook geweldig met deze sportieve digi!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave jongenskaart is dit geworden, de stempel is ook erg leuk.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als moeder van 2 jongens ben ik jaloers op je leuke voetbalstempel.
    Wat een gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een onwijs leuke kaart zeg, een echte stoere jongenskaart.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die is leuk! Heel subtiel en erg mooi ingekleurd. Ben gek op groen!

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy