zaterdag 5 mei 2012

Voorjaarskaart

Vandaag ben ik weer gezellig bij mijn moeder en heb een kaart geborduurd. Een heel arbeidsintensief patroon, maar deze patronen geven wel altijd veel voldoening als het resultaat mooi is. Het patroon is van Jenine Siemerink en komt uit een oud Hobbyjournaal. Het garen is van Joy, het plaatje is van Picturel en verder heb ik nog een strikje gemaakt en wat strassteentjes en stickles gebruikt. Deze kaart wil ik insturen voor de challenge van Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten challenge. Ik ga nog even verder. Fijne avond allemaal!



21 opmerkingen:

  1. Wa teen schitterende kaart heb je gemaakt wijfie ik vind de kleuren geweldig goed bij je plaatje passen het is een meesterwerkje liefs van je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto heb ik van je gemaakt hè en zo ben je nu in het echt net zoals ik liefs moeders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje weer Cindy, prachtig hoe mooi alles weer bij elkaar combineerd!

    Wat een leuke profiel foto

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er weer een beauty van gemaakt, super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat een werk zal daad geweest zijn. Ziet er heel goed uit.

    En ook een nieuwe foto zie ik, hij is leuk :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig stukje borduurwerk!!! Erg leuk is deze kaart geworden! Bedankt voor het meedoen aan EHI borduurkaarten challenge.

    Groetjes suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier weer een heel mooi kaartje, prachtig en een nieuwe foto. Leuk hoor, ook jij weer helemaal up-to-date.
    Een hele fijne zondag en liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    Je hebt weer hele mooie kaarten gemaakt, heb je geen pijnlijke vingers van al dat borduren?
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, via de site van je moeder kwam ik bij jou, en ook jij hebt van die prachtige geborduurde kaarten. Vind het zelf ook leuk om te doen. Ben je nieuwe volgster geworden dus kom snel weer bij je kijken

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren Cindy !!
    Leuk dat je meedoet bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten Challenge blog.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi fris kaartje.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook weer een heel mooi kaartje. De kleuren zijn weer perfect op elkaar afgestemd. Krijg weer zin in de lente hihi laat de zon maar komen.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh ja p.s. hihi leuke profiel foto

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt een heel leuk kaartje en wat en mooi duo zijn jUllie geworden gr EL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje mooie kleuren gebruikt.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie vrolijke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een beuaty van een kaart. Mooie kleurencombinatie. Bedankt voor het meedoen op
    http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.com/

    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow, what a fantastic card. thank you for your application as a Guest designer. I will write you an email.
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy