donderdag 31 mei 2012

Weer gewonnen

Het is niet te geloven, maar ik heb net bericht gekregen van de borduurmaatjes dat ik de borduurwedstrijd van de maand mei heb gewonnen. Ik vind het zooo leuk. Het patroontje was van Jenine Siemerink en het plaatje is van Yvonne Creations. Het hartje achter het plaatje heb ik gemaakt met een mal van Nellie Snellen. De borduurmaatjes is echt een leuke club. Drijvende kracht achter deze club is Ine van Creaine. Ook het blog van Creaine is een hele leuke blog met maandelijks een challenge, de ene keer een scrapkaart, de andere keer een geborduurde kaart. Neem eens een kijkje zou ik zeggen.... Ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden. Zaterdag heb ik weer een knutseldag bij mijn moeder. Ik zal jullie in het weekend de resultaten laten zien.



16 opmerkingen:

  1. Het moet niet gekker worden alweer een prijs gewonnen,maar verdiend hoor wijfie hij is prachtig op naar de volgende liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en je kaart is weer prachtig hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart is het zeg, geen wonder dat je hebt gewonnen. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van het knutseldagje met je moeder. Heel veel plezier met zijn tweetjes.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super de super, zo mooi. Een terechte winnaar.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy

    Wat leuk weer Gefeliciteerd

    Dit kaartje is ook weer prachtig
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn felicitaties met je overwinning, heel leuk toch.
    Dit is ook weer een fantastische kaart.
    Prachtig Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Cindy, maar je maakt ook zulke prachtige kaartjes,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Cindy, echt schattig!! Leuk hoor twee keer een prijs winnen je mag trots op jezelf zijn.
    Veel plezier zaterdag.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent lekker bezig meis, fijn dat je nu weer een prijsje hebt gewonnen met deze supermooie kaart. Verdiend!!!!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Cindy... hartstikke leuk, geniet ervan, je kaartje is geweldig mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd het is ook een prachtige kaart.
    Grortjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Via het blog van je moeder op jou blog terechtgekomen. Ik heb even rondgesnuffeld en je maakt mooie creaties. Om niks te hoeven missen ben ik volger van je geworden.
    Tot blogs.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy, Van harte gefeliciteerd met je overwinning. Dit is een prachtige kaart. Mooie zachte kleurtjes, daardoor een heel lief kaartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy