zaterdag 30 juni 2012

challenge Creaine

Na een supergezellige knutseldag bij mijn moeder ben ik hier met mijn tweede kaartje voor vandaag. En dit is niet zo maar een kaart, nee dit is mijn eerste kaart als designlid van het Creaine Scrap- en borduurblog. Ik ben gevraagd om designlid te worden, hoe gaaf is dat!! Ik voel mij ontzettend vereerd en ben er hartstikke trots op! De challenge loopt tot 28 juli en de opdracht is om deze keer een kaart te borduren met een patroon van Christa Uithol. Dit is mijn bijdrage. 


Doen jullie allemaal gezellig mee? 
Je kunt een superprijs winnen, de nieuwste borduurmallen van Noor Design. Die zijn zo gaaf!
Als je graag mee wilt doen, maar je hebt geen patroon van Christa, laat mij dat dan even weten! 



11 opmerkingen:

  1. Nou,nou je bent in vorm wijfie gefeliciteerd dat je Designer bent geworden bij Creaine leuk voor je en de mallen zijn prachtig.
    Slaap lekker je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy

    Wat een leuk nieuws zeg!! Designer geworden!1 En je hebt een prachtige kaart ervoor gemaakt zeg!!!
    Veel succes ermee

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Cindy!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw gefeliciteerd Cindy, wat top dat je als designer bent gevraagd, wat zal jij je fijn voelen zeg. Je kaartje is dan ook top. Heb eigenlijk nog nooit een kaartje geborduurd, maar wel in het verleden borduurwerken gemaakt dus wie weet wat er in het verschiet zit. Ik vind je kaartje heel erg mooi Cindy.
    Slaap lekker en liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ziet er weer heel mooi uit Cindy.
    Leuke kleuren in een prachtig borduursel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Wist niet dat je bij dat blog zat,maar veel plezier er mee.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Cindy, wat leuk voor je,daar ben je vast, met recht, apetrots op. Dit is ook een hele mooie kaart met lekkere frisse kleuren.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi cindy
    Wat een mooie kaart. ik wou ook wel meedoen aan die challenge maar heb je toevallig een patroon voor mij die heb ik helaas niet.
    mijn emailadres is scholtenpatrick@hotmail.com
    groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en ookdat borduurwerk is zo mooi. Gefeliciteerd met DT schap en ik ga je zeker volgen bij Creaine.
    Wil ook graag meedoen met de challenge maar heb zelf geen patroon van Christa, hoe kan ik hier aankomen?
    Groeten Lenie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart. Ook heel leuk dat je de hoekjes zo weg gesneden hebt.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy