zondag 3 juni 2012

Dametje

Gisteren heb ik een hele gezellige dag gehad bij mijn moeder. Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge van Hobbyvision. De opdracht is om een kaart te maken in de kleur zwart met een andere kleur. Ik heb gekozen voor de kleur groen. Ik ben helemaal geen "groen"-mens, maar ik vind de kaart zelf heel leuk geworden. Het achtergrondpapier is van Bo Bunny, de takjes en bloemen zijn van Crealies. Het hart heb ik gemaakt met een mal van Nellie Snellen. De libelle heb ik gemaakt met een doohickey van Magnolia. Verder heb ik nog wat plaksteentjes, een acrylhartje en stickles gebruikt. De ketting heb ik gemaakt met een zilveren parelpen. Ben benieuwd naar jullie reacties op deze druilerige zondagochtend......



17 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk meisje je bent helemaal niet van het groen ik wel dus ik vind je kaart super super leuk enne Tilda met een sigaret wat slecht liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Cindy, al hou ik eigenlijk niet van zwart, ik maak er niet zo gauw een kaart mee, maar Magnolia Tilda staat er lekker eigenwijs op...

    groetjes en een prettige zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Cindy
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, groen is ook niet mijn kleur, maar deze kaart is wel ontzettend mooi geworden, en zo het geheel zien, is de kleur toch best mooi

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,

    wat combineert dat zwart mooi met groen, zeg!! Dat ha dik niet gedacht, maar als ik het zo bij jou zie: heel erg mooi! Leuk afdrukje ook en zij zit dar ook stil mooi te wezen, he??

    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt het een mooie kleuren combo geworden!! Voor iemand die niet van groen houd, heb je een prachtige kaart gemaakt met een mooie Tilda erop...
    Fijne zondag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Cindy, ondanks dat je geen "groen"-mens bent, is het toch een schitterende kaart geworden. Erg leuke Tilda ook. En die Doohickey is ook een schatje.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart Cindy hij is echt prachtig. Leuk gedaan hoor en die Tilda stempel is zo leuk ze zit echt chic te zijn op je lint :-)
    Oh ja nog even een vraagje zou jij je mailadres willen sturen naar die van mij adenlies@kpnmail.nl
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Cindy. Ik vind dat groen en zwart heel mooi.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi cindy

    Groen is ook niet een kleur die ik gauw gebruikt wel voor een kerst kaartje.
    Maar ik vind dat je er toch wel een prachtig kaartje van hebt gemaakt met dat zwart erbij.

    Fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel apart kaartje Cindy zo in het groen.
    Fijne zondag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een leuk kaartje geworden met groen en zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ondanks de niet-favoriete kleuren toch een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er een heel mooie kaart van gemaakt hoor Cindy, ondanks dat het niet echt jou kleuren zijn.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gedurfd die kleuren hoor meis, maar hij mag absoluut weer gezien worden. Knap gedaan.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart, hou ook niet zo van groen maar jij hebt wel een heel mooi kaartje meegemaakt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje Cindy in een mooie kleurstelling! Tilda ziet er prachtig uit. Bedankt voor het meedoen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy