zaterdag 16 juni 2012

Edwin met vliegtuigje

Mijn moeder en ik hebben vandaag een heerlijke knutseldag. Mijn moeder is net de keuken in om eten te maken en heb ik even tijd om deze kaart te plaatsen. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Dutch Magnolia Lovers. De opdracht is om een kaart te maken met rood, wit en blauw. Het papier is van Bo Bunny. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Copic Markers. De sterren zijn gemaakt met een mal van Die-Namics en de tag met een Doohickey van Magnolia. Verder heb ik nog nestabilities van spellbinders gebruikt, wat lint en plaksteentjes. Strakjes na het eten en als ik heb geholpen met de afwas dan gaan we vast en zeker nog een paar uurtjes verder! Fijne avond allemaal.



16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart weer Cindy, en gezellig dat je dit zo samen met je moeder kan doen he!
    En dan gezellig samen eten en weer verder knutselen.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me super zo,n gezellige knutsel dag.

    Wat een pracht kaartje Edwin zijn spijkerbroek ziet er top uit
    Ook erg leuk papier heb je gebruikt
    Fijne avond dan nog .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Ik zie weer prachtige creaties voorbij komen de laatste dagen.
    Veel knutselplezier nog straks samen met je moeder.
    groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corrie

    Wat een prachtige kaart weer. Mooie kleuren en die bloemen passen er goed bij zeg!!!!1

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart,en mooie kleuren.
    Veel knutsel plezier bij je moeder.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi bobber ik zit nu lekker naast je en we moeten nog wel afwassen maar ik moet het even kwijt wat heb je een fantastische mooie rood,wit blauwe kaart gemaakt ik vind hem super liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!! Heel mooi zo in de hollandse kleuren!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, leuke stempel ok gebruikt.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een enige kaart Cindy!! Wat leuk in dat rood wit blauw! En zo'n verrassingslabeltje is altijd grappig, vind ik!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt, prachtig. Je kaart uit je vorige berichtje vind ik ook schitterend, zo mooi geborduurd.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit Cindy.
    Deze kleuren zijn een super combinatie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is een super lieve kaart Cindy! Jullie zijn weer gezellig aan de knutsel geweest met mooie resultaten:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi en leuk kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een lief kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje!Leuk dat je meedoet met de Challenge

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy