zondag 17 juni 2012

Hartelijk gefeliciteerd

Zoals ik jullie gisteren heb geschreven, heb ik gisteren weer een geweldige knutseldag met mijn moeder gehad. Ik heb daar deze kaart gemaakt voor Marianne, die binnenkort jarig is. Zij geeft een candy weg. Je moet een kaart maken volgens een bepaalde sketsch en een reactie achterlaten op haar blog. Jullie moeten eens een kijkje nemen bij haar, zij maakt zulke prachtige kaarten! Het papier is van Echo Park, het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Copics. De bloemen en takjes zijn van Crealies en de vlinder is van Cheery Lynn. Verder nog wat spacers en plaksteentjes gebruikt. Het is weer een sombere dag met een harde wind, ik ga nog lekker een dag freubelen, morgen roept de plicht weer! 



14 opmerkingen:

  1. Ik loop hopeloos achter hier, 3 kaartjes die ik nog niet gezien had. Wat een plaatjes zijn het toch, zo mooi in elkaar gezet en prachtig afgewerkt en ook het geborduurde jurkje vind ik toch wel een lieverdje hoor Cindy. Zo ben ik begonnen, met dat soort kaartjes en ik blijf het wel heeeeeeel leuk vinden om te zien.Borduren doe ik eigenlijk nooit meer, ik zou er weer eens 1 tussendoor moeten doen, kijken hoe er wordt gereageerd, haha. Nu verwacht niemand meer zo'n kaartje van mij dus dat zou weer wat commentaar opleveren, hihihi.
    Fijne dag vandaag en een dikke knuffel van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een prachtige kaart geworden Cindy leuke details je hebt Tilda mooi gekleurd en verder vind ik het weer een toppertje liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Cindy je hebt een productieve dag gehad gister, super leuk. En deze kaart is ook weer heel mooi, daar wordt je blij van.
    En somber is het hier nog niet, op het moment schijnt er zelf een zonnetjes. Maar toch ga ik ook vandaag weer lekker freubelen. Heeeeeeeeeeerlijk, nou ik ben benieuwd naar je nieuwe kaartje

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!! Leuk vrolijke kleurtjes heb je gebruikt en een feestelijke Tilda!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi en lief kaartje
    zomerse kleurtjes
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Cindy,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh die is mooi geworden wat een heerlijke kleuren

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor die knutseldagen van jullie.....gezellig!!!
    Wat een prachtig kaartje, mooi die heerlijke vrolijke kleuren.
    Fijne zondag, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is dit zeg ! Gezellig dat jullie zo samen knutselen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje, ik wil er ook nog mee aan de slag.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi

    Mooie kaart zeg!! Wat een mooie kleuren en ik denk dat ze het vast een mooi verjaardagskaart vind.

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartje met vrolijke kleuren.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook heel erg leuk. Ik ben er een paar daagjes tussen uit geweest, dus ben even aan het inhalen. Hele mooie kleuren combi.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is beeldschoon geworden Cindy en je kleurgebruik is ook erg mooi.
    Dank je wel voor het meedoen aan mijn candy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy