woensdag 20 juni 2012

hartelijk gefeliciteerd

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Voor de challenge van Een hoop inspiratie borduurkaarten blog heb ik deze kaart gemaakt. De opdracht is om een verjaardagskaart te maken. Ik heb gekozen voor een patroon van Sjaak van Went en het 3D-plaatje is van voorbeeldkaarten. Het garen is van Joy. Verder nog wat hotfixsteentjes gebruikt. 
Van mijn vakantiegeld heb ik een silhouette Cameo aangeschaft. Ik had eerst een cricut in gedachten, maar ik heb begrepen dat de Silhouette Cameo ook super is. En je hoeft geen losse cartridges te kopen. Ik moet nog veel oefenen hoor. De mat plakt zo erg dat mijn twee uitgestanste vormpjes zijn gescheurd toen ik ze eraf haalde. Ik heb nog wat hulpmiddeltjes besteld en dat moet het zeker beter gaan. Ik ga me nog even in de handleiding verdiepen! Fijne avond allemaal!



20 opmerkingen:

  1. Het is weer een mooie kaart , wat is borduren toch altijd veel werk ik bewonder jullie gr Nel en veel succes met je nieuwe aanwinst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Cindy, mooi geborduurd, en leuk je nieuwe aanwinst, hoop dat je het snel onder de knie hebt, kan ik nog meer moois van je gaan bewonderen.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi cindy
    Prachtig geborduurd weer
    Ziet er weer gezellig uit .
    Succes met je nieuwe aanwinst ben benieuwd !!!!!

    Ik had ooit een circut maar gebruikte hem veel te weinig en heb hem weg gedaan .maar dit is weer heel anders zeker!!???

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schitterende kaart Cindy. En wat een gepriegel dat plaatje. Maar het resultaat is er wel naar. Ook weer schitterende kleurencombinatie.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt Cindy! Ik doe het je niet na, mijn complimenten. Wat gaaf dat je een silhouette cameo hebt. Ben benieuwd wat je er allemaal mee kan doen. Ik zie het graag! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zo dus je vakantiegeld staat op de tafel ik ben benieuwd,je kaart is weer schitterend geborduurd hoor en de kleuren zijn weer super liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje, mat al dat mooie borduurwerk er omheen prachtig Cindy.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden via je moeder. Je moeder zet altijd van die lieve reacties neer, en wat ontzettend leuk dat jullie samen knutselen, toppie. Heel belangrijk om zo'n fijne band met je moeder te hebben, die heb ik gelukkig ook alleen knutselen we niet samen. Zij is niet zo van de kaartjes maken, daar heeft ze het geduld niet voor zegt ze hahaha. Maar om ze te krijgen vindt ze dan wel weer heel leuk. Heb even bij je rondgeneusd maar jij maakt ook geweldige kaarten zeg. Ik vind ze allemaal prachtig! Ben ook meteen bij jou volger geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan Cindy en wat een werk dat borduren.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart.
    leuk met het borduurwerk erom heen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer schitterend hoor.
    Heel chique gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat weer prachtig gedaan!! Toppie hoor! En veel plezier met je Cameo, ik heb er ook een en heb er veel plezier van....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He
    Mooi kaartje hoor!! En sterkte met je cameo hopelijk kom je er uit hoe het allemaal moet.

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt Cindy !
    Bedankt voor je deelname bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, wat heb je weer een geweldig kaartje gemaakt, prachtig!
    Dat je stansjes aan de mat blijven plakken dat heb ik als ik een nieuwe mat bij de cricut ga gebruiken ook hoor. Veel gebruiken dan gaat het wel over, haha. Ga maar heeeeeeeel veel maken!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit weer super gedaan, een prachtige kaart.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig borduurtje Cindy

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie kaart! Leuke kleurencombi. Bedankt voor het meedoen bij EHI Borduurkaarten.

    GroetjeS Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy