maandag 4 juni 2012

Hoera !

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Creaine. Dit is een heel leuk blog met afwissdelend een opdracht voor een scrapkaart en borddurkaart. Neem eens een kijkje zou ik zeggen! De challenge is om een scrapkaart te maken voor een man / jongen. Het blijft altijd moeilijk om een mannen / jongenskaart te maken. Het achtergrondpapier is van Bo Bunny, de mallen zijn van Tim Holtz. Verder nog een stukje jute gebruikt en hotfixsterretjes. Edwin is ingekleurd met copics. Ben weer benieuwd naar jullie reacties.....



19 opmerkingen:

  1. Inderdaad moeilijk om een mannenkaart te maken, maar jou is dat prima gelukt, hoor!!! Mooie TH mal en Edwin is ook toppie!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi cindy

    Heb je weer knap gemaakt hoor je mannenkaart.,en weer zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt Cindy.Ik heb altijd problemen met mannenkaarten.Het is niet mijn ding.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave mannen/jongenskaart is dit zeg. Het blijft moeilijk vind ik, maar jij brengt het er goed vanaf.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart en leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog!!
    Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje meisje ik vind je stempel super leuk en ook zo mooi ingekleurd liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem ook helemaal gaaf weer Cindy. Leuke stempel, mooie kleuren, prachtig geheel.
    Lieve groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Cindy, en een echte mannen kaart!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige mannen/jongenskaart Cindy!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke mannenkaart, mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje Cindy!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super gaaf mannenkaartje, erg leuk gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie mannenkaart en ik vind die radarwieltjes ook zo leuk.Mooi ingekleurd ook.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ben even afwezig geweest had het druk maar wat heb je toch weer je best gedaan ik vinD hem weer super en sorry gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Je nieuwe kaart is prachtig. Ja mannen kaarten is toch altijd weer iets lastiger.
    Hoop dat je veel succes heb met je challenge.


    Een fijne dag nog
    Groetjes Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind een mannenkaart ook altijd zo moeilijk maar deze is een toppertje zeg! Heel leuk met de tandwielen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb je supermooi gedaan Cindy, mijn complimenten hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy