zaterdag 16 juni 2012

Jurkje

Ik heb het zo druk op mijn werk, dat ik deze week niet veel tijd heb gehad om kaarten te maken. Dat ga ik zeker inhalen want ik ga vandaag weer gezellig freubelen bij mijn moeder. Gisterenavond heb ik deze kaart gemaakt voor de wedstrijd van de Fadengrafik. De opdracht was om een kaart met een motief te borduren. Om heel eerlijk te zijn hou ik hier niet zo van, maar ik doe altijd mee aan deze wedstrijd dus wilde deze keer ook niet overslaan. Ik heb een geboortekaart geborduurd. Het patroon is van Chris Bosman. Verder nog wat plaksteentjes en kraaltjes gebruikt. Ik vind hem een beetje simpel en is heel anders dan dat jullie van mij gewend zijn, maar ik hoop toch dat jullie hem leuk vinden. Fijne dag allemaal!



11 opmerkingen:

  1. Nou Cindy ik vind hem heel leuk geworden!
    Ook al ben ik ook niet zo van het borduren.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw en dat noem je simpel ik vind het een schatje hoor meisje en wat een werk weer,je hebt het jurkje prachtig geborduurd liefs je moedertje en tot zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf zou ik ook niet zo snel er voor kiezen maar nu ik zie wat voor moois jij er van gemaakt heb dan ga ik het toch ook een een keer proberen , vind hem echt heel mooi.
    Groetjes en veel plezier vandaag met je moeder ben benieuwd wat jullie weer voor moois gaan maken vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Cindy,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms kan eenvoud ook heel mooi zijn en dat is bij dit kaartje zeker het geval. Echt een schattig, lieve kaartje. Fijn weekend en groetjes,

    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje!! Ik doe het je niet na hoor! En less is more, hè!
    Veel knutselplezier gewenst vandaag!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige kaart Cindy! heel apart garen met die verschillende kleuren:0)
    Freubel ze en de groetjes aan je moeder!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy
    Ik vind het wel een heel mooie geborduurde kaart hoor .
    Weer een hoop werk .
    Fijne freubel dag .

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig en chique kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is heel leuk geworden hoor Cindy, het is ook niet mijn ding, maar zo tussendoor is het wel leuk om te doen (als het maar niet te vaak is).
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Cindy,

    wonderful card.
    Thank you for your participation at the 16th Challenge.

    Hugs BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy