zaterdag 23 juni 2012

Lady

Vandaag heb ik weer een gezellige knutseldag met mijn moeder. Vanmorgen nog even naar de hobbywinkel geweest en daarna lekker knutselen. Deze kaart heb ik gemaakt voor de Ribbon girls Challenge waar je de kleuren roze, paars en groen moet gebruiken. De digi is van A day for Daisies "Red Lady", alleen in mijn geval is hij niet rood. De haren, strik en oorbel heb ik versierd met hotfixsteentjes. Het afdrukje is ingekleurd met copics. Het papier is een mengelmoes van alles wat. Ik heb pas één kaart gemaakt, ik heb zoveel papier en toch..... ben de hele middag op zoek geweest naar een velletje met de kleur paars. De takjes zijn van memorybox en de roosjes van Wild Orchid Crafts. Verder nog lint, acrylhartje en plaksteentjes gebruikt. Ik ga snel nog even verder, misschien komt er nog een kaart uit mijn handen. Fijne avond allemaal!



15 opmerkingen:

  1. Prachtig ingekleurd Cindy!! Ontzettend mooi. Haha, ik herken het zoeken naar het juiste velletje papier wel. Daar kan ik ook heel lang mee bezig zijn. Wat gezellig trouwens om samen met je moeder te knutselen! Succes met het volgende kaartje!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi cindy

    Gezellig weer zo,n knutseldag met je moeder.
    Je kaart is weer heel mooi
    Mooie afbeelding en mooi ingekleurd.
    En van dat papiertje komt me heel bekend voor ...ha ha

    Fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer schitterend Cindy. Heel mooi ingekleurd en ook een heel mooi bloemstukje heb je er weer bij. Dat met het papier, kan ik begrijpen, dat heb ik ook meestal hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een chique lady, Cindy

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy, en hier ook alweer zo'n mooi kaartje net zoals die van je moeder. Ik vind het zo mooi dat jullie samen kaarten maken, lijkt me heel gezellig. Lekker kletsen en maar knutselen. Van dat papier, vertel mij wat, ik heb ook tig paperpads en nog ben ik heel lang aan het zoeken wat zal ik nu eens gebruiken hahaha. Nog heel veel plezier saampies vanavond, en tot het volgende bericht.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele chique kaart.
    Prachtig Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu ben ik bij jou aan gekomen ik vind je kaart een meesterwerkje en dat meen ik, allebei een kaart gemaakt voor de Ribbon Girls en zo verschillend prachtig gemaakt hoor Meisje liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Cindy, deze heb je heel mooi gemaakt zeg! Wat een leuke afbeelding is dat en de bloemen doen het er prima bij!! 't Is een sjieke mevrouw, zo te zien! En je sketch past daar helemaal bij!

    Groetjes en het is gelukt met de foto!! Thx!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prima uit Cindy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwww, wat een mooierd!!!! Supermooi kaartje meis en ook jij alweer in de hobbywinkel geweest, hihihi. We maken er toch steeds maar weer een feestje van.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een chique kaart, helemaal top
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is echt een juweeltje van een kaart, ik vind hem prachtig.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart met een erg mooie stempel.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful card - I really like the image, so elegant! Thanks for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy