zondag 24 juni 2012

Seasons greetings

Goedemorgen allemaal! Deze kaart heb ik gisteren gemaakt tijdens de freubeldag met mijn moeder. Het is een kerstkaart voor de challenge van a christmas challenges with sketches. Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van Bo Bunny. Ik vind dit zulk gaaf papier! Het stempelafdrukje heb ik bewerkt met distress inkt en ingekleurd met Copics. De houten sneeuwsterren zijn van Xenos en heb ik bewerkt met stickles. Ga zo weer een kaartje maken bij mijn moeder. Das zo makkelijk als je in dezelfde flat woont! Fijne zondag allemaal!



18 opmerkingen:

  1. Het is weer een schattige kaart geworden wel weer héél anders dan de kaart hier onder, mooi gekleurd ook liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en wat een schitterend papier he dat BB:0)
    freubel ze!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi cindy
    Hij is erg leuk geworden ik heb toevallig ook gisteren met deze sketch een kaartje gemaakt .
    O super om in de zelfde flat te wonen .het is vandaag echt knutsel weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy ook jou kaartje is schitterend om te zien, wat fijn dat je samen met je moeder kan freubelen he. Mijn moeder kan het niet, dus ik ga iedere woensdagmiddag met haar twee zusters freubelen ook heel erg leuk om te doen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je dat weer prachtig gedaan!! Heerlijk om met je moeder te kunnen freubelen, ik woon daar helaas iets te ver voor van mn moedertje vandaan...
    Fijne zondag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha dus toch nog een tweede kaartje kunnen maken gisteren, hij is weer helemaal top Cindy, mooi is dat hé blauw met bruin, net zoals ik roze met bruin ook zo'n mooie combinatie vindt. Veel knutselplezier weer vandaag met je moeder.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi kaartje Cindy en dat papier is zo mooi, het is een van mijn favorieten voor kerst

    Fijne dag
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een mooi kaartje Cindy, en als het weer bij jullie net zo gelweldig is als hier in het zuiden, dan is het prima knutselweer.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan Cindy, leuke kleuren ook.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi ingekleurd!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje Cindy, en dat papier van Bo Bunny is inderdaad heel erg gaaf.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleurencombinatie, geweldig!!! En dat papier van bb is geweldig...Mooi kaartje hoor!!!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,
    Ben weer terug van een super vakantie!! Wat heb jij een mooie kaarten gemaakt zeg echt prachtig het zijn er zoveel dat ik hier maar gewoon begin. Een prachtige kerstkaart leuk met stickles op de sterren geeft een mooi effect. Ik moet ook nodig aan de kerstkaarten beginnen is wel een goed idee om nu bv elke week een kerstkaart te maken anders kom je er straks mee in het nauw. Dat blauw met bruin vind ik ook zo'n leuke combinatie, gewoon een heel erg mooie kaart.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart ook mooie kleuren.
    greoten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje Cindy erg mooi papier gebruikt.
    groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy