woensdag 13 juni 2012

Tilda in roze

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Wat leuk dat jullie mijn volger zijn geworden! Voor de voetbalwedstrijd begint nog even een kaart plaatsen. Met deze kaart wil ik meedoen aan de wedstrijd bij It's a magnolia Challenge. De opdracht is om een kaart te maken met een Tilda stempel en verder de kleuren bruin en roze te gebruiken. Het papier is van First Edition (Sweet owl), het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. De libelles zijn gemaakt met een doohickey van magnolia. Verder heb ik nog wat plaksteentjes, rozenkant, stickles en bloemetjes van Wild Orchid Crafts. Ben weer benieuwd naar jullie reacties.


21 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Ook jou kaartje is weer prachtig mooi dat rosé roosjes kant.
    En weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en de hartjesmal erbij geven een leuk effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb hem natuurlijk gisterenavond al af gezien, maar zo op je blog komt hij prachtig uit mooie kleuren en je lacé mal komt ook mooi uit zo achter de roosjes, liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en die hartjesrand is erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje is het,weer geworden ook een heel lief afdrukje is het zeg. Ook die doohckies zijn heel erg lief.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Cindy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaart, ik vind het echt een beauty, de kleuren, plaatje alles klopt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,

    Wat een prachtig kaart zeg!! En ook die kleuren zijn leuk bij mekaar. Maar ik zag dat je moeilijke concurrent hebt van je moeder hihihi. Ze zijn beiden super mooi hoor!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart zo mooi ingekleurd en de vlindertjes zijn ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een schitterende kaart Cindy:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje super ingekleurd leuk met die glitters.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een vrolijk geheel geworden Cindy.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Cindy! Leuke stempel en mooie details heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Cindy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooo, wat heerlijk!!! Ik kan altijd zo enthousiast worden van die schattige zoete kaartjes, snap jij nu dat er mensen zijn die niet van magnolia's houden........ik snap er geen bal van, kijk nu hoe lief zo'n kaartje is!!!!!
    Fijne dag en groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk gedaan zeg

    bedankt voor je deelname bij iamc

    Liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaarten de stempel is ook schattig.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy ik kan niet anders zeggen dan dat hij weer heel lief is gr nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,

    Een prachtig lief kaartje. Mooi met die hartjes.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy