zondag 10 juni 2012

Tilda met lantaarn

Hallo allemaal en welkom nieuwe volgers. Leuk dat jullie volger van mijn blog zijn geworden, ik hoop dat jullie veel ideeën op kunnen doen. Gisteren ben ik met mijn moeder en mijn vriend naar Rotterdam geweest. We hebben een bezoek gebracht aan Harrolds Grafik. Ik heb mijn copics weer wat uitgebreid en ik kleur ook met Faber Castell potloden en die zijn daar ook los te koop. Helemaal geweldig, want de ene kleur gaat natuurlijk harder dan de andere. Ik heb het afgelopen week druk gehad, en niet zoveel tijd om te knutselen. Deze kaart heb ik vanavond gemaakt en wil ik mee laten doen aan de challenge van Christmas challenges with sketches. De kaart is uitgewerkt volgens de opgegeven sketch. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden. Het papier is van fancy pants designs ( Sint Nick). Verder heb ik nog wat kerstrozen gebruikt die mijn moeder heeft gemaakt met de floral ponsen van Nellie Snellen (bedankt weer moedertje) en de sneeuwvlok heb ik gemaakt met een mal van memorybox. Verder nog wat hotfixsteentjes gebruikt. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. Fijne avond verder allemaal.



21 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy

    Wat een leuk kaartje heb je er weer van gemaakt .ik heb hem ook gemaakt .
    Mooi gekleurd zo met dat afdrukje op craft .

    En weer goed geslaagd in Rotterdam !!!!
    Leuk hoor.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt héél goed gelukt zeg zo op dat craftpapier en ingekleurd met je Faber Castell potloden,,,,,, ik zit wel aan mijn Fairy te borduren en jij niet Bert Visscher zou zeggen[ wat is dat slecht ]Hahaha ,maar je kaart is prachtig hoor Liefs je moedertje P.s kan ik straks weer aan de bloemenmakerij????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    en lekker he weer wat rond snuffelen.En natuurlijk weer wat kopen he!

    ik kijk zelf weer uit naar de hobbybeurs in Venray in september, was vorig jaar voor het eerst daar. en was zo lekker rustig dat je overal alles goed kon bekijken en uitproberen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje....mooi gekleurd! Mooi effect geeft dat met craft papier!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Wat een prachtige kaart is het geworden zeg. En heel erg gaaf dat stempelafdrukje op het Craft papier. Mooi ingekleurd ook. Ik moet binnenkort ook eens kijken bij Harrolds. Heb nog steeds geen tijd gehad. Maar daar ga ik binnenkort tijd voor maken hihi.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy
    wat een super mooi kaartje heb je gemaakt en je kleurwerk op het Craftpapier is prachtig zeg

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer beeldschoon uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer helemaal geslaagd mooi gedaan gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige creatie Cindy! geweldig gekleurd op het kraft:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje is het weer geworden, heel leuk uitgewerkt zo op je ronde kaart.Toppie!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het weer een super leuke kaart geworden, leuk zo in deze vorm.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind em prachtig geworden en wat heb je Tilda gaaf ingekleurd!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is prachtig geworden!
    Mooi ingekleurd.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    En wat mooi ingekleurd op craftpapier.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, hopelijk ook een leuke dag gisteren geweest.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart! Tilda heb je prachtig ingekleurd.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cindy, het is weer een prachtig kaartje geworden. En wat mooi dat stempeltje op kraftpapier en ingekleurd met potloden :o). Leuk dat je weer meedoet bij CCWS!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy, ik heb je genomoneerd voor een Award, weet niet of je het leuk vind, Maar je kunt het lezen op mijn site.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is je kaartje leuk geworden Cindy, lek-ker werken met dat craft papier he.succes.
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cindy, wat een prachtige kaart heb je gemaakt van de sketch voor CCWS, super mooi geworden. Wat ontzettend leuk dat je weer meedoet met de challengs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy