zaterdag 2 juni 2012

Trouwkaart

Vandaag ben ik gezellig bij mijn moeder aan het hobbyen. Dit is de kaart die ik vandaag heb gemaakt, een trouwkaart. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
* The Dutch Magnolia Chickies (trouwkaart)
* Scrapcard challenge (alles mag)
* een hoop inspiratie scrapkaartenchallenge (trouwkaart).


Het papier is uit het Vintageblok van Maja Design. De ovale achtergrond heb ik gemaakt met een nestabilitie van Spellbinders. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copics. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. Het kant en lint, het verijzerde touw en de witte pin komen bij Gunter vandaag. Dit is de favoriete hobbywinkel van mijn moeder en mij. We zijn er bijna iedere zaterdag te vinden. Ze hebben een enorm uitgebreid assortiment en de service is fantastisch! Als jullie in de buurt zijn van Hellevoetsluis moeten jullie daar zeker eens gaan kijken! 



27 opmerkingen:

  1. wow wat een schitterend kaartje weer :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb gemaakt Cindy. Leuk he met je moeder knutselen. Rachel woont te ver weg om dat wat vaker tedoen.Jammer hoor. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Cindy en het achtergrond papier vind ik zo mooi!!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij weer een geweldig kaartje meis, jij en je moeder zijn toch een top-team hoor! Fijn dat je weer hebt meegedaan bij DMCC.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een beauty zeg. vooral dat bloemstuk vind ik schitterend. En ook weer prachtig in gekleurd.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEWELDIG !!!
    Super gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Cindy en dank je wel voor het meedoen bij DMCC
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi cindy
    Wat een schattig trouwkaartje weer ,
    En die bloemen toef is super.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige trouwkaart, mooi kleuren ook.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, alles past gewoon bijelkaar, zo mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je weer gemaakt!! Mooie kleuren en die stempel is ook zo leuk, he...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al zit je nu naast mij te freubelen,toch wil ik even zeggen dat ik je kaart prachtig vind leuke details en mooie kleurtjes liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje! hele leuke kleuren combi.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Cindy

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje Cindy,leuke stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje Cindy,mooi papier heb je gebruikt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Cindy mooie kleuren hoor. Die stans achter het stempeltje is mooiiii. Ook erg mooi papier!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy, Wat een prachtige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan dit kaartje en dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuk en mooi kaartje. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cindy je hebt een heel mooi kaartje gemaakt.
    Prachtig papier en lint heb je gebruikt en mooie kleine details.
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Een prettige week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje zeg! Mooi in dat roze.
    En bedankt dat je meedeed bij onze challenge van EHI!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a beautiful card. Love the pink. Thanks for sharing with us at DMCC. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaart en mooie bloementoef
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je bent goed bezig geweest, super leuk geworden. Bedankt voor mee doen aan de DMCC. Succes.
    Groetjes, Sonja
    CreaMiep

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy