dinsdag 26 juni 2012

vrouw met parels

Mijn oude brikkie moet vandaag gekeurd worden, heb lekker een dagje vrij van mijn werk. Naast wat huishoudelijke taken (moet toch ook gebeuren), ga ik lekker weer aan de knutsel. Uitslapen was er niet bij want mijn karretje moest om acht uur bij de garage zijn. Ik heb dan ook alle tijd gehad om deze kaart af te maken. Het stempelafdrukje heb ik gisterenavond bij mijn moeder gekleurd, want ik heb geen Derwentpotloden. Het papier is van Maja Design, het stempelafdrukje is van A day for daisies en dus ingekleurd met derwentpotloden, verder een stans van memorybox gebruikt, wat kant en lint, plaksteentjes. De bloemetjes zijn van Wild Orchid craft. Verder heb ik nog wat hotfixsteentjes in het haar verwerkt. Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge van alles met en over kleuren met derwents en prismas. De opdracht is om een kaart te maken met de hoofdkleur paars. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. Fijne dag allemaal!





28 opmerkingen:

  1. Nou wijfie is alles toch nog goed gekomen uiteindelijk,,,,, ik vind je kaart schitterend geworden de digi is ook super mooi toch een hoek gebruikt ja dat maakt het helemaal af met het vlindertje en bloementoefje. liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi cindy heerlijk een dagje vrij vandaag ik ook al en het weer is super
    Ik ga vanmiddag met een vriendin aan de knutsel .
    Je kaartje is weer prachtig mooie digi weer
    Vind dat paars super
    Beetje een vintage kaartje zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige en stijlvolle kaart. Schitterend heb je dit gemaakt en super bedankt dat je het deeld bij de Derwent & Prisma challenge. Ik wens je heel veel succes en hoop at je de volgende keer ook weer meedoet. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Cindy ik vind je kaartje super geslaagd, heel apart zo met die stempel. Lekker zo'n dagje vrij kan je weer heerlijk aan de knutsel. Ik ga er vanavond als Nick op bed ligt ook weer lekker tegenaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren en papier, ook een prachtige stempel, ziet er allemaal weer toppie uit!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje...heel stijlvol, beetje chique zelfs.....Mooi gekleurd!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy, ik hoop dat je karretje is goedgekeurd en dat je hebt genoten van een heerlijke vrije dag! Jouw kaart is inderdaad heel erg stijlvol en prachtig ingekleurd. Leuk gedaan meid!
    liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK had er al eerder een van gezien, die stempel is echt leuk.
    Je kaartje is ook erg mooi Cindy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend en weer zo'n supersjieke stempelafdruk. Mooi hoor, geweldig gedaan.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje Cindy
    geweldig zeg die stempel, die kon ik nog niet

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is helemaal super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een chique kaart Cindy! Prachtig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, vanavond maar weer even wat rond kijken want loop nu wat achter, maar zie dat je weer diverse mooie kaartjes hebt gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een chic kaartje heb je hier neergezet Cindy.
    Ziet er weer erg leuk uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een mooie Cindy,

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    zoals je weet doet een paarse kaart het altijd goed bij mij:0) deze heb je bijzonder mooi gemaakt! fijne dag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart en die stempel is ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart!
    Het stempeltje is erg leuk.
    Bedankt voor je deelname bij Derwent&Prisma.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart.
    Hele mooie kleuren en wat een mooie stempel heb je gebruikt.

    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje!
    Prachtige stempel.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy
    Wat een mooi kaartje weer.ook een leuke stempel.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Cindy, Nog maar een berichtje, want mijn andere is op sporadische wijze verdwenen. Maar wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Ook een heel mooi hoekje is het wat je gebruikt hebt. in 1 woord schitterend.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuke stempel heb je gebruikt je kaart is echt heel mooi sorry kon van de week niet reageren had problemen met mijn blog , hoe bevalt je nieuwe machine, heel veel gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi, bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow wat een prachtige creatie is dit geworden zeg. Echt super mooie kleuren en wat een prachtig lint zeg.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy