vrijdag 27 juli 2012

borduurmaatjes

De afgelopen dagen is er niet veel uit mijn handen gekomen, veel te warm. Ik heb buiten een paar kaartjes geborduurd voor mijn cluppie "de borduurmaatjes". Leden hebben patronen in een vakantiealbum verzameld die de thuisblijvers kunnen gebruiken. Hierbij twee van mijn exemplaren.




Vanavond ga ik weer een kaart kleuren. Hier regent het zo nu en dan een beetje, maar in huis is het nog warm. Ik hoop jullie de komende dagen wat meer te kunnen laten zien. Fijne avond allemaal!

18 opmerkingen:

  1. Nou ondanks de warmte heb je 2 schitterende kaarten gemaakt Cindy, blijft mooi om dat te zien dat geborduurde. Ze zijn super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Cindy....wat een chique kaarten heb je gemaakt, die twee mooi aangeklede personen gaan vast naar het gezellige feestje bij je moeder?
    Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw , twee prachtige kaartjes, heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes heb je gemaakt!
    Van het eerste kaartje vind ik het plaatje erg mooi.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor om met die warmte te borduren .

    Ze zijn allebei erg mooi geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi Cindy. Knap van je hoor dat je nog wat hebt kunnen doen met dat warme weer.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Halleluja ik vind je kaarten schitterend wijfie.Heel mooi plaatje heeft de eerste en de tweede zou ik wel willen ontvangen als ik zou gaan trouwen ????Je hebt ze weer prachtig geborduurd,dat blijft toch ook leuk om te doen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy

    Ik vind je kaartjes toch wel heel mooi hoor en dat met die warmte .
    gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn schitterend hoor Cindy wat een mooi borduurwerk zit er bij superrrrrr.
    Ik ben aan het oefenen met copics ik heb er sinds van de week een paar, maar het valt knap tegen om binnen de lijntjes te blijven haha.
    Wens je een heel fijn weekend liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt hele mooie kaarten gemaakt.
    Ik vind het plaatje van je eerste kaart heel leuk. Is dit een knipvel?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hetty, bedankt voor je berichtje. Het plaatje komt uit een stansvel van Docrafts, strictly party. groetjes, Cindy

      Verwijderen
  11. Hoi Cindy, wauw... ondanks dat het zo heet was de afgelopen dagen heb je toch schitterende kaarten weten te maken. Als ik er aan dacht begon ik al te zweten hihi. Knap hoor. Ik moet eerst nog werken en dan vanavond ga ik ook weer een kaartje maken het is nu lekker koel hihi.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze mooi Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stijlvolle kaartjes heb je gemaakt Cindy! Het zijn weer kunstwerkjes geworden! Hoop dat alles goed is gegaan bij de tandarts. Het was zo'n hectische week deze week, heb zelf ook niet veel kunnen doen. Pap in ziekenhuis, collega gestorven...
    Moet nu echt uitloggen om op vakantie te gaan!!!! Probeer daar af en toe in te kunnen loggen om al dat leuks van jou en anderen te kunnen volgen!! Geniet nog van je vakantie! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn dit weer prachtige kaarten Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai Cindy komt er nog meer, je zet nu al 2 kaarten tegelijk ten toon en 't zijn er dan nog met borduurwerk, waar toch ontzettend veel werk insteekt. Ze zijn zoals we van jou wel gewoon zijn,supermooi gemaakt.
    Hihi, 'k ben al benieuwd naar wat nog gaat komen.
    Een fijne dag nog en geniet van je vakantie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke romantische kaarten Cindy!! Wat een mooi plaatje op de eerste kaart, en die tweede kaart zo schattig.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Cindy dit zijn twee super mooie kaarten echt prachtig

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy